Klaśnięcie na koniec tego 89. wydania 24 godziny Le Mans. Nadszedł czas, aby przyjrzeć się kilku kluczowym liczbom.
4:
Toyota Gazoo Racing a remporté une quatrième victoire sur l’épreuve mancelle avec la #7. Elle rejoint ainsi des grands constructeurs au palmarès comme Alfa Romeo a Ford również odniósł cztery sukcesy na torze Sarthe.
5 055,2:
Tyle kilometrów przejechał zwycięski Hypercar, Toyota #7. Jego średnia prędkość podczas całej imprezy wyniosła 210,5 km/h, co oznacza 371 okrążeń, czyli o 16 mniej niż w roku ubiegłym.
3'27''607:
To najlepsze okrążenie w wyścigu. Zostało to zrealizowane przez Brendon Hartley za kierownicą #7 podczas 60. okrążenia wyścigu.
339,1 KM/godz.:
To najlepsza prędkość maksymalna podczas podwójnej wieży zegarowej. I tutaj znowu Toyocie #7 zawdzięczamy rekord, który został ustanowiony na 72. okrążeniu wyścigu, Kamui Kobayashi.
Jeśli chodzi o inne kategorie, oto zarejestrowane vmax:
– LMP2: 325,8 km/h w zawodach #34 Inter Europol (347. okrążenie)
– LMGTE Pro: 309,1 km/h w Corvette Racing nr 64 (57. okrążenie)
– LMGTE Am: 306,5 km/h na numerze 95 TF Sport (33. okrążenie).
15:
To liczba wycofanych na mecie 24-godzinnego wyścigu Le Mans, o 5 więcej niż podczas poprzedniej edycji. Dwa samochody nie zostały sklasyfikowane, a mianowicie numer 41 Team WRT prowadzący w kategorii LMP2 oraz numer 82 Risi Competizione.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)