Alergia na matematykę, idź dalej. Michelina Le Mans Cup opublikował nowy regulamin dla najlepszych kierowców sklasyfikowanych na brązie.
W ostatnich sezonach zauważono, że niektórzy kierowcy z brązowymi miejscami osiągali czasy równie szybkie, a nawet szybsze, niż kierowcy ze srebrnymi miejscami, zyskując nieuczciwą przewagę nad swoimi kolegami-amatorami.
Przepisy zostaną wprowadzone w celu zidentyfikowania kierowców Brązowych+ i wyrównania szans w ramach jasnego, przejrzystego i obiektywnego procesu. Określi tempo srebrnych kierowców, identyfikując brązowych kierowców, którzy mieszczą się w tym przedziale, i będzie ich karać na podstawie ich wyników.
Tutaj niezbędny staje się dyplom z zaawansowanej matematyki. Gama produktów Silver jest podzielona na cztery części. Kierowcy z kategorii Brąz+, których czasy okrążeń mieszczą się w górnej ćwiartce zakresu osiągów srebrnego kierowcy, będą doliczani do czasu pit stopu o 20 sekund.
Kierowcy, którzy przypadną do drugiej kwarty, czyli obszaru zbliżonego do średniej srebrnej kierowcy, będą mieli doliczone 50 sekund do czasu postoju w pit stopie.
Wreszcie brązowi kierowcy, którzy spadną w trzeciej kwarcie, będą mieli dodatkowe 80 sekund, a ostatnia kwarta będzie objęta karą 120 s. Kara zostanie naliczona tylko wtedy, gdy brązowy kierowca będzie tak samo szybki jak srebrny kierowca.
Kara dotyczy tylko kierowcy, a nie zawodnika. Pełny raport z wynikami Barcelony zostanie udostępniony, aby obliczenia kar były przejrzyste. Testy w Barcelonie odbędą się 14 kwietnia.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)