W obliczu krytyki po 12 godzinach w Sebring, zwłaszcza dotyczącej długości przerw pod żółtymi flagami, urzędnicyIMSA wprowadzi zmiany w przepisach sportowych.
– Na imprezach, w których do wyścigu zgłoszona jest tylko jedna kategoria prototypów, boksy dla tej klasy zostaną otwarte po przegrupowaniu peletonu, w tym także w czasie wykonywania przejazdu przez samochody GT (dla pierwszego samochodu za Safety-Ponieważ i który ma za nią liderka klasy).
– Procedura „Lap-Down Wave-By”, która zapewnia samochodom znajdującym się za lub więcej okrążeń z tyłu możliwość odzyskania okrążenia, podczas gdy liderzy zjeżdżają do boksów, będzie miała bardziej ograniczone zastosowanie. Procedura ta nie będzie stosowana podczas wyścigów krótszych niż dwie godziny i 30 minut. W przypadku wyścigów trwających od dwóch i pół do sześciu godzin procedura ta będzie stosowana tylko raz na 90 minut i 60 minut po rozpoczęciu wyścigu. Fałowanie po okrążeniu będzie zabronione w ciągu ostatnich 30 minut wyścigu.
– Działania zostaną podjęte również podczas przerw związanych z gruzem i/lub usunięciem samochodu znajdującego się w trudnej sytuacji. Pass-Around będzie dozwolony, ale boksy będą zamknięte do czasu wznowienia wyścigu.
De plus, pour ne pas reproduire des situations similaires à la pénalité donnée par erreur à la Porsche 911 GT America de l’Alex Job Racing à Sebring, le numéro des voitures apparaitre sur l’image de la vidéo et ces dernières seront désormais en HD.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)