Iron Lynx wyciąga ciężką artylerię na sezon GT World Challenge Europe 2024, w Wytrzymałość Filiżanka. Włoski zespół wszedł do kategorii Pro z Lamborghini Hurácan GT3 EVO2 i trzema czołowymi kierowcami. Trzej przedstawiciele treningu transalpine wszystkie pochodzą z programu LMDh (WEC et IMSA): Andrea Caldarelli, Mirko Bortolotti i Matteo Cairoli.
Pierwsze dwa miasta zostały już wpisane do GTWC Europe w zeszłym roku. Mirko Bortolotti zadebiutował w tej dyscyplinie w 2015 roku, a tytuł zdobył w 2017 roku w kategorii Pro u boku Andrei Caldarelli. Tymczasem Matteo Cairoli będzie reprezentował Iron Lynx po raz pierwszy w GTWC Europe po debiucie w mistrzostwach w 2020 roku.
„Jesteśmy zachwyceni możliwością kontynuowania udziału w GT World Challenge do 2024 roku dzięki Lamborghini Hurácan GT3 EVO2” – cieszył się Andrea Piccini, dyrektor zespołu Iron Lynx. W tym roku w naszej kampanii mamy wyjątkowe trio kierowców, a Matteo, Andrea i Mirko udowodnili swoją wartość. To niezwykle konkurencyjne mistrzostwa, w których biorą udział najlepsze zespoły i kierowcy GT, a doświadczenie zdobyte podczas rywalizacji w mistrzostwach jest niezwykle korzystne dla wszystkich naszych programów GT3. »
Sezon 2024 GT World Challenge Europe – Endurance Cup będzie się składał z pięciu rund, w tym z okazji stulecia kultowego 24-godzinnego wyścigu w Spa, a zakończy się nowym biegiem na 1000 km w Arabii Saudyjskiej.
CZYTAJ TAKŻE > Jules Gounon będzie bronił tytułu Endurance Cup z GetSpeed
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)