Hungaroring 2013
Ilość | Pilote | Nat | Stabilny | Wycieczki | Temps | 1. przerwa | Poprzednie odchylenie | Najlepsze okrążenie | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | WERSCHUUR | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 23 | 43:29.545 | - | - | 1:50.495 | |
2 | SNOEKS | NED | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 23 | 43:31.257 | + 1.712 | + 1.712 | 1:50.938 | |
3 | GILARDONI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 23 | 43:38.382 | + 8.837 | + 7.125 | 1:51.003 | |
4 | BORTOLOTTI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 23 | 43:42.762 | + 13.217 | + 4.380 | 1:50.678 | |
5 | MARINESCU | ROM | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 23 | 43:49.800 | + 20.255 | + 7.038 | 1:50.965 | |
6 | PALETTE | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 23 | 43:50.840 | + 21.295 | + 1.040 | 1:51.211 | |
7 | BRAMAMS | NED | LAS MORAS marki EQUIPE VERSCHUUR | 23 | 43:59.194 | + 29.649 | + 8.354 | 1:51.624 | |
8 | SCHOTHORST | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 23 | 44:14.717 | + 45.172 | + 15.523 | 1:52.282 | |
9 | LAFFITE | FRA | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 23 | 44:19.211 | + 49.666 | + 4.494 | 1:52.283 | |
10 | BEELEN | NED | ZESPÓŁ VERSCHUUR | 23 | 44:19.727 | + 50.182 | + 0.516 | 1:52.426 | |
11 | ŁUNKIN | R | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 23 | 44:26.918 | + 57.373 | + 7.191 | 1:52.289 | |
12 | PAGÓREK | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 23 | 44:36.745 | + 1: 07.200 | + 9.827 | 1:53.077 | |
13 | FORNIZM | ESP | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 23 | 44:58.703 | + 1: 29.158 | + 21.958 | 1:52.515 | |
14 | FREYMUTH | GER | SPORT MOTOROWY AKF | 23 | 44:58.954 | + 1: 29.409 | + 0.251 | 1:53.540 | |
15 | JANIS | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 9 | 17:22.533 | 1:51.217 | |||
16 | MIGINIAC | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 1 | 2:08.449 |
Ilość | Pilote | Nat | Stabilny | Wycieczki | Temps | 1. przerwa | Poprzednie odchylenie | Vitesse | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | BORTOLOTTI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 8 | 1:49.846 | - | - | 143.6 | |
2 | GILARDONI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 8 | 1:50.105 | + 0.259 | + 0.259 | 143.2 | |
3 | WERSCHUUR | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 8 | 1:50.160 | + 0.314 | + 0.055 | 143.2 | |
4 | SNOEKS | NED | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 8 | 1:50.536 | + 0.690 | + 0.376 | 142.7 | |
5 | MARINESCU | ROM | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 8 | 1:50.717 | + 0.871 | + 0.181 | 142.4 | |
6 | SCHOTHORST | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 8 | 1:51.129 | + 1.283 | + 0.412 | 141.9 | |
7 | JANIS | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 6 | 1:51.275 | + 1.429 | + 0.146 | 141.7 | |
8 | PALETTE | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 8 | 1:51.422 | + 1.576 | + 0.147 | 141.5 | |
9 | BRAMAMS | NED | LAS MORAS marki EQUIPE VERSCHUUR | 8 | 1:51.448 | + 1.602 | + 0.026 | 141.5 | |
10 | ŁUNKIN | R | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 7 | 1:51.759 | + 1.913 | + 0.311 | 141.1 | |
11 | FORNE | ESP | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 8 | 1:51.828 | + 1.982 | + 0.069 | 141.0 | |
12 | LAFFITE | FRA | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 8 | 1:52.046 | + 2.200 | + 0.218 | 140.8 | |
13 | MIGINIAC | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 8 | 1:52.097 | + 2.251 | + 0.051 | 140.7 | |
14 | BEELEN | NED | ZESPÓŁ VERSCHUUR | 8 | 1:52.434 | + 2.588 | + 0.337 | 140.3 | |
15 | PAGÓREK | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 8 | 1:52.831 | + 2.985 | + 0.397 | 139.8 | |
16 | FREYMUTH | GER | SPORT MOTOROWY AKF | 7 | 1:53.902 | + 4.056 | + 1.071 | 138.5 |
Ilość | Pilote | Nat | Stabilny | Wycieczki | Temps | 1. przerwa | Poprzednie odchylenie | Najlepsze okrążenie | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | BORTOLOTTI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 19 | 43:11.303 | - | - | 2:09.462 | |
2 | SNOEKS | NED | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 19 | 43:16.332 | + 5.029 | + 5.029 | 2:09.348 | |
3 | GILARDONI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 19 | 43:18.374 | + 7.071 | + 2.042 | 2:09.529 | |
4 | PALETTE | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 19 | 43:30.153 | + 18.850 | + 11.779 | 2:10.485 | |
5 | JANIS | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 19 | 43:52.016 | + 40.713 | + 21.863 | 2:10.829 | |
6 | BRAMAMS | NED | LAS MORAS marki EQUIPE VERSCHUUR | 19 | 44:04.145 | + 52.842 | + 12.129 | 2:11.432 | |
7 | ŁUNKIN | R | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 19 | 44:09.532 | + 58.229 | + 5.387 | 2:12.310 | |
8 | MARINESCU | ROM | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 19 | 44:09.705 | + 58.402 | + 0.173 | 2:12.396 | |
9 | SCHOTHORST | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 19 | 44:20.785 | + 1: 09.482 | + 11.080 | 2:12.532 | |
10 | WERSCHUUR | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 19 | 44:26.452 | + 1: 15.149 | + 5.667 | 2:09.359 | |
11 | FORNE | ESP | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 19 | 44:50.797 | + 1: 39.494 | + 24.345 | 2:12.958 | |
12 | LAFFITE | FRA | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 19 | 44:51.790 | + 1: 40.487 | + 0.993 | 2:12.667 | |
13 | PAGÓREK | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 19 | 44:52.732 | + 1: 41.429 | + 0.942 | 2:14.242 | |
14 | BEELEN | NED | ZESPÓŁ VERSCHUUR | 19 | 44:54.006 | + 1: 42.703 | + 1.274 | 2:13.672 | |
15 | MIGINIAC | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 19 | 45:09.148 | + 1: 57.845 | + 15.142 | 2:13.567 | |
16 | FREYMUTH | GER | SPORT MOTOROWY AKF | 18 | 43:36.982 | 1 okrążenia | 1 okrążenia | 2:15.572 |
Ilość | Pilote | Nat | Stabilny | Temps | 1. przerwa | Poprzednie odchylenie | Vitesse | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | BORTOLOTTI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 2:11.572 | - | - | 119.9 | |
2 | SNOEKS | NED | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 2:14.283 | + 2.711 | + 2.711 | 117.5 | |
3 | GILARDONI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 2:14.462 | + 2.890 | + 0.179 | 117.3 | |
4 | WERSCHUUR | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 2:16.405 | + 4.833 | + 1.943 | 115.6 | |
5 | JANIS | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 2:16.498 | + 4.926 | + 0.093 | 115.5 | |
6 | PALETTE | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 2:16.808 | + 5.236 | + 0.310 | 115.3 | |
7 | MARINESCU | ROM | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 2:17.321 | + 5.749 | + 0.513 | 114.9 | |
8 | BRAMAMS | NED | LAS MORAS marki EQUIPE VERSCHUUR | 2:17.398 | + 5.826 | + 0.077 | 114.8 | |
9 | PAGÓREK | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 2:19.025 | + 7.453 | + 1.627 | 113.4 | |
10 | ŁUNKIN | R | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 2:19.661 | + 8.089 | + 0.636 | 112.9 | |
11 | SCHOTHORST | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 2:20.079 | + 8.507 | + 0.418 | 112.6 | |
12 | FREYMUTH | GER | SPORT MOTOROWY AKF | 2:22.407 | + 10.835 | + 2.328 | 110.8 | |
13 | FORNE | ESP | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 2:23.664 | + 12.092 | + 1.257 | 109.8 | |
14 | BEELEN | NED | ZESPÓŁ VERSCHUUR | 2:24.068 | + 12.496 | + 0.404 | 109.5 | |
15 | MIGINIAC | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 2:31.502 | + 19.930 | + 7.434 | 104.1 | |
16 | LAFFITE | FRA | ZESPÓŁ OREGONU 1 |
Ilość | Pilote | Nat | Stabilny | Wycieczki | Temps | 1. przerwa | Poprzednie odchylenie | Vitesse | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | GILARDONI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 23 | 1:49.285 | - | - | 144.3 | |
2 | WERSCHUUR | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 22 | 1:49.607 | + 0.322 | + 0.322 | 143.9 | |
3 | BORTOLOTTI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 23 | 1:49.944 | + 0.659 | + 0.337 | 143.5 | |
4 | MARINESCU | ROM | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 23 | 1:50.077 | + 0.792 | + 0.133 | 143.3 | |
5 | SNOEKS | NED | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 24 | 1:50.121 | + 0.836 | + 0.044 | 143.2 | |
6 | PALETTE | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 22 | 1:50.685 | + 1.400 | + 0.564 | 142.5 | |
7 | BRAMAMS | NED | LAS MORAS marki EQUIPE VERSCHUUR | 24 | 1:50.810 | + 1.525 | + 0.125 | 142.3 | |
8 | JANIS | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 21 | 1:51.048 | + 1.763 | + 0.238 | 142.0 | |
9 | BEELEN | NED | ZESPÓŁ VERSCHUUR | 22 | 1:51.177 | + 1.892 | + 0.129 | 141.9 | |
10 | SCHOTHORST | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 21 | 1:51.236 | + 1.951 | + 0.059 | 141.8 | |
11 | FORNE | ESP | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 16 | 1:51.682 | + 2.397 | + 0.446 | 141.2 | |
12 | ŁUNKIN | R | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 22 | 1:51.991 | + 2.706 | + 0.309 | 140.8 | |
13 | LAFFITE | FRA | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 24 | 1:52.102 | + 2.817 | + 0.111 | 140.7 | |
14 | MIGINIAC | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 23 | 1:52.156 | + 2.871 | + 0.054 | 140.6 | |
15 | PAGÓREK | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 22 | 1:52.199 | + 2.914 | + 0.043 | 140.6 | |
16 | FREYMUTH | GER | SPORT MOTOROWY AKF | 19 | 1:54.748 | + 5.463 | + 2.549 | 137.4 |
Ilość | Pilote | Nat | Stabilny | Wycieczki | Temps | 1. przerwa | Poprzednie odchylenie | Vitesse | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | WERSCHUUR | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 23 | 1:49.865 | - | - | 143.6 | |
2 | BORTOLOTTI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 23 | 1:50.062 | + 0.197 | + 0.197 | 143.3 | |
3 | GILARDONI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 22 | 1:50.236 | + 0.371 | + 0.174 | 143.1 | |
4 | JANIS | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 20 | 1:50.591 | + 0.726 | + 0.355 | 142.6 | |
5 | SNOEKS | NED | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 23 | 1:51.004 | + 1.139 | + 0.413 | 142.1 | |
6 | SCHOTHORST | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 22 | 1:51.342 | + 1.477 | + 0.338 | 141.7 | |
7 | MIGINIAC | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 23 | 1:51.870 | + 2.005 | + 0.528 | 141.0 | |
8 | LAFFITE | FRA | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 22 | 1:51.951 | + 2.086 | + 0.081 | 140.9 | |
9 | PALETTE | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 23 | 1:51.996 | + 2.131 | + 0.045 | 140.8 | |
10 | MARINESCU | ROM | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 22 | 1:52.189 | + 2.324 | + 0.193 | 140.6 | |
11 | BRAMAMS | NED | LAS MORAS marki EQUIPE VERSCHUUR | 25 | 1:52.263 | + 2.398 | + 0.074 | 140.5 | |
12 | BEELEN | NED | ZESPÓŁ VERSCHUUR | 24 | 1:52.396 | + 2.531 | + 0.133 | 140.3 | |
13 | ŁUNKIN | R | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 21 | 1:52.507 | + 2.642 | + 0.111 | 140.2 | |
14 | PAGÓREK | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 21 | 1:53.098 | + 3.233 | + 0.591 | 139.5 | |
15 | FORNE | ESP | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 19 | 1:53.142 | + 3.277 | + 0.044 | 139.4 | |
16 | FREYMUTH | GER | SPORT MOTOROWY AKF | 20 | 1:53.612 | + 3.747 | + 0.470 | 138.8 |