Testy Motorland Aragon 2013
|
Ilość |
Pilote |
Nat |
Stabilny |
Temps |
1. przerwa |
Wycieczki |
1
|
|
JANIS
|
CZE
|
GRAWITACYJNY CHAROUZ
|
2:02.423
|
-
|
18
|
|
2
|
|
WERSCHUUR
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
2:02.479
|
+ 0.056
|
17
|
|
3
|
|
BORTOLOTTI
|
ITA
|
ZESPÓŁ OREGONU 2
|
2:02.980
|
+ 0.557
|
23
|
4
|
|
BRAMAMS
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
2:03.097
|
+ 0.674
|
26
|
5
|
|
PALETTE
|
FRA
|
ZESPÓŁ LOMPECH SPORT
|
2:03.171
|
+ 0.748
|
22
|
6
|
|
SNOEKS
|
NLD
|
ZESPÓŁ OREGONU 3
|
2:03.238
|
+ 0.815
|
23
|
7
|
|
FORNE
|
ESP
|
PUJOLARACING
|
2:04.137
|
+ 1.714
|
43
|
8
|
|
ŁUNKIN
|
R
|
ZESPÓŁ OREGONU 3
|
2:04.280
|
+ 1.857
|
43
|
9
|
|
FREYMUTH
|
GER
|
SPORT MOTOROWY AKF
|
2:04.960
|
+ 2.537
|
23
|
10
|
|
LAFFITE
|
FRA
|
ZESPÓŁ OREGONU 1
|
2:06.177
|
+ 3.754
|
23
|
11
|
|
PAGÓREK
|
CZE
|
GRAWITACYJNY CHAROUZ
|
2:06.836
|
+ 4.413
|
31
|
12
|
|
W TRAKCIE
|
ITA
|
ZESPÓŁ OREGONU 1
|
|
|
|
13
|
|
MIGINIAC
|
FRA
|
ZESPÓŁ LOMPECH SPORT
|
|
|
|
14
|
|
SCHOTHORST
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
|
|
|
15
|
|
WERSCHUUR
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
|
|
|
|
Ilość |
Pilote |
Nat |
Stabilny |
Temps |
1. przerwa |
Wycieczki |
1
|
|
BORTOLOTTI
|
ITA
|
ZESPÓŁ OREGONU 2
|
2:01.586
|
-
|
27
|
|
2
|
|
WERSCHUUR
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
2:01.718
|
+ 0.132
|
43
|
|
3
|
|
SNOEKS
|
NLD
|
ZESPÓŁ OREGONU 3
|
2:02.066
|
+ 0.480
|
32
|
4
|
|
JANIS
|
CZE
|
GRAWITACYJNY CHAROUZ
|
2:02.740
|
+ 1.154
|
29
|
5
|
|
PALETTE
|
FRA
|
ZESPÓŁ LOMPECH SPORT
|
2:02.831
|
+ 1.245
|
42
|
6
|
|
ŁUNKIN
|
R
|
ZESPÓŁ OREGONU 3
|
2:03.012
|
+ 1.426
|
36
|
7
|
|
BRAMAMS
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
2:03.151
|
+ 1.565
|
28
|
8
|
|
FORNE
|
ESP
|
PUJOLARACING
|
2:03.669
|
+ 2.083
|
40
|
9
|
|
MIGINIAC
|
FRA
|
ZESPÓŁ LOMPECH SPORT
|
2:03.782
|
+ 2.196
|
37
|
10
|
|
FREYMUTH
|
GER
|
SPORT MOTOROWY AKF
|
2:03.993
|
+ 2.407
|
39
|
11
|
|
SCHOTHORST
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
2:04.075
|
+ 2.489
|
34
|
12
|
|
LAFITTE
|
FRA
|
ZESPÓŁ OREGONU 1
|
2:04.494
|
+ 2.908
|
48
|
13
|
|
PAGÓREK
|
CZE
|
GRAWITACYJNY CHAROUZ
|
2:06.771
|
+ 5.185
|
31
|
14
|
|
W TRAKCIE
|
ITA
|
ZESPÓŁ OREGONU 1
|
|
|
|
|
Ilość |
Pilote |
Nat |
Stabilny |
Temps |
1. przerwa |
Wycieczki |
1
|
|
BORTOLOTTI
|
ITA
|
ZESPÓŁ OREGONU 2
|
2:01.931
|
-
|
34
|
|
2
|
|
WERSCHUUR
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
2:02.268
|
+ 0.337
|
30
|
|
3
|
|
SNOEKS
|
NLD
|
ZESPÓŁ OREGONU 3
|
2:02.974
|
+ 1.043
|
38
|
4
|
|
PALETTE
|
FRA
|
ZESPÓŁ LOMPECH SPORT
|
2:03.768
|
+ 1.837
|
30
|
5
|
|
ŁUNKIN
|
R
|
ZESPÓŁ OREGONU 3
|
2:04.564
|
+ 2.633
|
34
|
6
|
|
BRAMAMS
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
2:04.951
|
+ 3.020
|
22
|
7
|
|
FREYMUTH
|
GER
|
SPORT MOTOROWY AKF
|
2:05.568
|
+ 3.637
|
27
|
8
|
|
FORNE
|
ESP
|
PUJOLARACING
|
2:05.828
|
+ 3.897
|
15
|
9
|
|
LAFITTE
|
FRA
|
ZESPÓŁ OREGONU 1
|
2:05.849
|
+ 3.918
|
53
|
10
|
|
SCHOTHORST
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
2:06.145
|
+ 4.214
|
13
|
11
|
|
MIGINIAC
|
FRA
|
ZESPÓŁ LOMPECH SPORT
|
2:06.472
|
+ 4.541
|
23
|
12
|
|
W TRAKCIE
|
ITA
|
ZESPÓŁ OREGONU 1
|
2:07.577
|
+ 5.646
|
18
|
13
|
|
PAGÓREK
|
CZE
|
GRAWITACYJNY CHAROUZ
|
2:15.919
|
+ 13.988
|
10
|
14
|
|
JANIS
|
CZE
|
GRAWITACYJNY CHAROUZ
|
3
|
|
|
15
|
|
WERSCHUUR
|
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
|
|
|
|
Ilość |
Pilote |
Nat |
Stabilny |
Temps |
1. przerwa |
Wycieczki |
1
|
|
BORTOLOTTI
|
ITA
|
ZESPÓŁ OREGONU 2
|
2:02.090
|
-
|
42
|
|
2
|
|
WERSCHUUR
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
2:02.526
|
+ 0.436
|
40
|
|
3
|
|
SNOEKS
|
NLD
|
ZESPÓŁ OREGONU 3
|
2:02.986
|
+ 0.896
|
37
|
4
|
|
PALETTE
|
FRA
|
ZESPÓŁ LOMPECH SPORT
|
2:03.473
|
+ 1.383
|
38
|
5
|
|
FORNE
|
ESP
|
PUJOLARACING
|
2:05.165
|
+ 3.075
|
21
|
6
|
|
ŁUNKIN
|
R
|
ZESPÓŁ OREGONU 3
|
2:05.362
|
+ 3.272
|
40
|
7
|
|
SCHOTHORST
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
2:05.565
|
+ 3.475
|
35
|
8
|
|
FREYMUTH
|
GER
|
SPORT MOTOROWY AKF
|
2:05.612
|
+ 3.522
|
33
|
9
|
|
BRAMAMS
|
NLD
|
ZESPÓŁ VERSCHUUR
|
2:06.144
|
+ 4.054
|
27
|
10
|
|
W TRAKCIE
|
ITA
|
ZESPÓŁ OREGONU 1
|
2:06.553
|
+ 4.463
|
47
|
11
|
|
MIGINIAC
|
FRA
|
ZESPÓŁ LOMPECH SPORT
|
2:06.644
|
+ 4.554
|
29
|
12
|
|
LAFITTE
|
FRA
|
ZESPÓŁ OREGONU 1
|
2:07.446
|
+ 5.356
|
48
|
13
|
|
JANIS
|
CZE
|
GRAWITACYJNY CHAROUZ
|
2:11.317
|
+ 9.227
|
11
|
14
|
|
PAGÓREK
|
CZE
|
GRAWITACYJNY CHAROUZ
|
2:29.785
|
+ 27.695
|
5
|