Turcja 2011
Pilote | Stabilny | Wycieczki | 1. przerwa | |
---|---|---|---|---|
1 | Wyścigi Trident | 23 | 41:40.571 | |
2 | Zespół Barwy Addax | 23 | 2.184 | |
3 | Międzynarodowy iSport | 23 | 2.756 | |
4 | Zespół Barwy Addax | 23 | 3.243 | |
5 | Wyścigi Super Nova | 23 | 3.502 | |
6 | Międzynarodowy Arden | 23 | 5.038 | |
7 | Lotos ART | 23 | 5.373 | |
8 | Międzynarodowy iSport | 23 | 5.602 | |
9 | Międzynarodowy Arden | 23 | 7.143 | |
10 | DAMSKI | 23 | 7.501 | |
11 | Lotos ART | 23 | 7.892 | |
12 | Scuderia Coloni | 23 | 9.261 | |
13 | Technologia wyścigów oceanicznych | 23 | 10.697 | |
14 | Wyścigi Super Nova | 23 | 11.862 | |
15 | Inżynieria wyścigowa | 23 | 12.140 | |
16 | Zespół Air Asia | 23 | 12.237 | |
17 | Carlin | 23 | 12.359 | |
18 | Zespół Air Asia | 23 | 12.826 | |
19 | Technologia wyścigów oceanicznych | 23 | 12.950 | |
20 | Rapaks | 23 | 13.708 | |
21 | DAMSKI | 23 | 14.195 | |
22 | Wyścigi Trident | 23 | 15.582 | |
NC | Scuderia Coloni | 18 | DNF | |
NC | Rapaks | 18 | DNF | |
NC | Inżynieria wyścigowa | 3 | DNF |
Pilote | Stabilny | Wycieczki | 1. przerwa | |
---|---|---|---|---|
1 | DAMSKI | 33 | 57:09.999 | |
2 | Międzynarodowy iSport | 33 | + 0.332 | |
3 | Lotos ART | 33 | + 35.856 | |
4 | Zespół Barwy Addax | 33 | + 45.933 | |
5 | Wyścigi Trident | 33 | + 52.280 | |
6 | Zespół Air Asia | 33 | + 52.866 | |
7 | Zespół Barwy Addax | 33 | + 1: 03.117 | |
8 | Inżynieria wyścigowa | 33 | + 1: 11.822 | |
9 | Międzynarodowy iSport | 33 | + 1: 12.913 | |
10 | Coloni | 33 | + 1: 15.636 | |
11 | Inżynieria wyścigowa | 33 | + 1: 20.559 | |
12 | Wyścigi Super Nova | 33 | + 1: 26.007 | |
13 | Międzynarodowy Arden | 33 | + 1: 31.885 | |
14 | Scuderia Coloni | 33 | + 1: 43.492 | |
15 | Ocean | 32 | + 1 t. | |
16 | Zespół Air Asia | 32 | + 1 t. | |
17 | Międzynarodowy Arden | 32 | +1 t. | |
18 | DAMSKI | 32 | + 1 t. | |
19 | Rapaks | 32 | + 1 t. |
POS | Pilote | Stabilny | Wycieczki | Temps | GAP |
---|---|---|---|---|---|
1 | DAMSKI | 11 | 1:34.398 | ||
2 | Międzynarodowy iSport | 13 | 1:34.483 | 0.085 | |
3 | Wyścigi Super Nova | 11 | 1:34.709 | 0.311 | |
4 | Lotos ART | 12 | 1:34.784 | 0.386 | |
5 | Inżynieria wyścigowa | 12 | 1:34.797 | 0.399 | |
6 | Zespół Air Asia | 11 | 1:34.888 | 0.490 | |
7 | Zespół Barwy Addax | 13 | 1:34.954 | 0.556 | |
8 | Zespół Air Asia | 13 | 1:34.975 | 0.577 | |
9 | Inżynieria wyścigowa | 12 | 1:34.981 | 0.583 | |
10 | Międzynarodowy Arden | 11 | 1:35.050 | 0.652 | |
11 | Carlin | 11 | 1:35.110 | 0.712 | |
12 | Zespół Barwy Addax | 11 | 1:35.140 | 0.742 | |
13 | Międzynarodowy Arden | 12 | 1:35.159 | 0.761 | |
14 | Rapaks | 13 | 1:35.164 | 0.766 | |
15 | Wyścigi Trident | 11 | 1:35.182 | 0.784 | |
16 | Technologia wyścigów oceanicznych | 11 | 1:35.360 | 0.962 | |
17 | Scuderia Coloni | 14 | 1:35.369 | 0.971 | |
18 | Międzynarodowy iSport | 13 | 1:35.375 | 0.977 | |
19 | Wyścigi Super Nova | 13 | 1:35.428 | 1.030 | |
20 | Scuderia Coloni | 13 | 1:35.545 | 1.147 | |
21 | DAMSKI | 12 | 1:35.681 | 1.283 | |
22 | Technologia wyścigów oceanicznych | 12 | 1:35.825 | 1.427 | |
23 | Carlin | 7 | 1:35.873 | 1.475 | |
24 | Lotos ART | 13 | 1:35.973 | 1.575 | |
25 | Rapaks | 11 | 1:36.168 | 1.770 | |
26 | Wyścigi Trident | 12 | 1:36.187 | 1.789 |
Poz | Pilote | Zespół | Chrono |
---|---|---|---|
1 - | Inżynieria wyścigowa | 1.43.399 | |
2 - | Tamy | 1.43.618 | |
3 - | adaks pustynny | 1.43.992 | |
4 - | Lotos ART | 1.44.697 | |
5 - | Carlin | 1.44.745 | |
6 - | Inżynieria wyścigowa | 1.48.811 | |
7 ñ | Trójząb | 1.45.066 | |
8 - | Super nowa | 1.45.135 | |
9 - | Rapaks | 1.45.281 | |
10 - | iSport | 1.45.354 | |
11 - | Coloni | 1.45.601 | |
12 - | Super nowa | 1.45.744 | |
13 - | Ocean | 1.45.770 | |
14 - | iSport | 1.45.864 | |
15 - | Air Asia | 1.45.888 | |
16 - | Carlin | 1.45.932 | |
17 - | Ocean | 1.46.034 | |
18 - | Arden | 1.46.202 | |
19 - | Trójząb | 1.46.420 | |
20 - | Coloni | 1.46.493 | |
21 - | Tamy | 1.46.641 | |
22 - | adaks pustynny | 1.46.991 | |
23 - | Air Asia | 1.47.015 | |
24 - | Arden | 1.47.269 | |
25 - | Rapaks | 1.47.608 | |
26 - | Lotos ART | 1.49.251 |