24 godziny Le Mans 2021
Nie wychodź, bo 24-godzinny wyścig Le Mans trwa nadal na AUTOhebdo. Do zobaczenia o 22:4 na czwartym bezpłatnym treningu! Tymczasem wszystkie informacje dotyczące 24-godzinnego wyścigu Le Mans znajdziesz na stronie internetowejAUTOhebdo.
Oto ogólna lista Top 10 na końcu Hyperpole
To już koniec Le Mans! Toyota nr 7 wystartuje z pole position w 24-godzinnym wyścigu Le Mans 2021! Udało jej się pozbyć siostry nr 8 iAlpine Nr 36. W LMP2 zwyciężyła JOTA nr 38, podczas gdy Porsche zdominowało GTE Pro i Am z numerem 72 w pierwszym i 88 w drugim.
Pięć minut przed końcem Toyota z numerem 7 tymczasowo prowadzi przed samochodami z numerem 8 iAlpine Nr 36. W LMP2 JOTA nr 38 przewyższa nr 41 Team WRT i nr 65 Panis Racing. W GTE Pro Porsche nr 71 nadal prowadzi przed Ferrari nr 52 i Corvette nr 64. Wreszcie w GTE Am Porsche nr 88 pozostaje pod kontrolą. Następnie pojawiają się dwa inne 911: nr 86 i nr 56.
W GTE Pro firma HubAuto Racing przejęła kontrolę nad kategorią dzięki Driesowi Vanthoorowi za kierownicą Porsche nr 72 i okrążeniu ukończonemu w czasie 3'46″882
Pla odpowiada Lapierre’owi okrążeniem 3 minuty 25 cali 996 i pozwala Glickenhaus N°708 wrócić na 3. miejsce
3'26″015 dla Lapierre, co pozwala Alpine aby awansować na tymczasowe trzecie miejsce w Hypercar
JOTA nr 38 z da Costą za kierownicą tymczasowo obejmuje prowadzenie w swojej kategorii dzięki okrążeniu 3'28″574
Kobayashi był bardzo konsekwentny w tej sesji. Po zdobyciu 3’23″900 podpisał kontrakt na 3’23″923
Dwie Toyoty atakują ponownie. Kobayashi na nr 7 i Hartley na nr 8
Dlatego komisarze wywiesili czerwoną flagę
https://twitter.com/24heuresdumans/status/1428435456836898829
Powrót do Le Mans! Do wywieszenia flagi z szachownicą pozostały 22 minuty
W LMP2 na czele znajduje się obecnie 41. zespół Team WRT z okrążeniem 3'28"905 przed numerami 32 i 23 z United Autosports. W GTE Pro Ferrari z numerem 51 przed numerem 52 prowadzi, podczas gdy w GTE Am nie rejestruje się w tej chwili czasu rzeczywistego
W obliczu 3’23″900 Kobayashiego, Lapierre (Alpine) i Pla (Glickenhaus) nie były w stanie nic zrobić. 3'28″506 dla pierwszego, który tymczasowo zajmuje 4. miejsce, i 3'26″475 dla drugiego, który obecnie zajmuje 3. miejsce. Drugie miejsce zajmuje Toyota nr 2 z czasem 8'3″25
Czerwona flaga! W Porsche nr 92 Kevin Estre popełnił błąd w Indianapolis, zmuszając kierownictwo wyścigu do przerwania sesji!
To duży cios, jaki Kobayashi właśnie poniósł za kierownicą modelu nr 7. 3'23″900 dla Japończyka, który logicznie obejmuje prowadzenie
Po drugim sektorze Toyota nr 2 z Kobayashim za kierownicą wyprzedza Glickenhaus nr 7 iAlpine Nr 36 w tej pierwszej próbie
Podczas środowych kwalifikacji Toyota nr 7 zdominowała Hypercars, JOTA nr 38 – LMP2, Ferrari nr 52 – GTE Pro i Porsche nr 98 – GTE Am
Kierowcy natychmiast wyjechali na tor i już niedługo rozpoczną się pierwsze udane okrążenia!
Sięgnijmy po drugi Hyperpole w historii 2-godzinnego wyścigu Le Mans! W zeszłym roku pole position zdobyła Toyota dzięki numerowi 24