Wczoraj na czele pod koniec SS2 Rajd samochodowy Rzeszów w ERC, Madsa Ostberga stracił kontakt z pierwszymi miejscami w wyniku problemów ze wspomaganiem kierownicy. Dziś rano na SS6 Norweg doznał przebicia opony po zetknięciu się z kamieniem na linie i upadł na głębokość ponad 2 minut i 50 cali, po czym ostatecznie zdecydował się wycofać po kolejnym odcinku specjalnym.
Były kierowca Citroëna dokładniej wyjaśnił powody wycofania się z polskiego wydarzenia na swoim Facebooku. « Dzisiaj rano w SS6 mieliśmy znaczny wpływ na lewe przednie koło, po uderzeniu w kamień w linie, przyznaje Ostberg.
Potem nie byłem zadowolony z zarządzania. Biorąc pod uwagę wczorajszy problem ze wspomaganiem kierownicy, który nie został szczegółowo zbadany, Podjęliśmy niezbędną decyzję mając na uwadze bezpieczeństwo, w porozumieniu z zespołem, po SS7.
Musimy myśleć o bezpieczeństwie w samochodzie, ale także o bezpieczeństwie widzów. Jazda bez wspomagania kierownicy nie jest niebezpieczna, ale układ kierowniczy staje się niezwykle ciężki. Obejrzyj osadzony film na YouTube, a zrozumiesz. Ale jeśli coś dzieje się w niewłaściwym miejscu i przy dużej prędkości, jest to niebezpieczne. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)