DTM w pełnej ekspansji

opublikowany 23/02/2012 à 15:59

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Od chwili odrodzenia DTM w 2000 r. liczba odbiorców tej dyscypliny stale rosła. Do tego stopnia, że ​​dane za sezon 2011 ustanowiły nowy rekord oglądalności. Relacje na żywo z wyścigów DTM przyciągały średnio 1,4 miliona widzów (1,37 w 2009 r. i 1.2 w 2010 r.), co stanowi średni udział w rynku wynoszący 10,8%. Eksplodowała także obecność na scenie międzynarodowej. DTM było transmitowane na żywo lub ponownie w 114 krajach na całym świecie. Do tych liczb należy dodać imponującą listę 1533 programów (w porównaniu z 612 w 2010 r.) i całkowity czas antenowy wynoszący 2626 godzin (888 w 2010 r.).

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz