UrzędnicyIMSA opublikowali zmodyfikowaną wersję Bilansu wydajności przed 12-godzinnym wyścigiem w Sebring (16-17 marca). W Prototypach Cadillac DPi-VR waży się przez dziesięć kilogramów, aby ważyć na wadze 950 kg.
Acura ARX-05 traci jeden litr pojemności zbiornika, podczas gdy Mazda RT24-P zyskuje dwa litry pojemności. Zmniejszono współczynniki doładowania w Acura ARX-05 i Nissan DPi.
W GTLM BMW M8 traci dwadzieścia kilogramów (z 1240 do 1220 kg) i odnotowuje wzrost doładowania w zakresie od 5000 do 7500 obr./min. Niemiecki GT zyskuje również dwa litry pojemności paliwa, podobnie jak Porsche 911 RSR.
La Mercedes-AMG GT3 waży 20 kg, a kołnierz dolotowy jest podwyższony do 36 mm. GT z gwiazdką zyskuje natomiast dwa litry pojemności baku. Kołnierz Lexusa RC F wzrósł do 39 mm, a zbiornik powiększył się o jeden litr.
Należy pamiętać, że ustalono minimalny czas tankowania, który wynosi 30″ w Protos, 34″ w GTLM i 40″ w GTD.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)