BoP zmodyfikowany przed 24-godzinnym wyścigiem Daytona

opublikowany 19/01/2018 à 10:19

0 Zobacz komentarze)

Po oficjalnych testach Roar Before the Rolex 24, które odbyły się na początku miesiąca,IMSA dokonał przeglądu Bilansu osiągów w ramach przygotowań do 24-godzinnego wyścigu Daytona (27–28 stycznia), pierwszej rundy amerykańskiej serii wyścigów długodystansowych.

W Prototype Cadillac DPi-VR, niezwykle dominujący w modelu Roar, kołnierz wlotu powietrza został zmniejszony o 0,6 mm i zwiększony do 31,6 mm. Mazda RT24-P należąca do Mazda Team Joest będzie o 15 kg lżejsza i będzie ważyć 915 kg.

Pojemność zbiornika paliwa Cadillaca DPi-VR, Acury ARX-05 i Nissana DPi również wzrośnie odpowiednio o cztery, jeden i dwa litry. Zmieniono także funkcję doładowania w Nissanie DPi i MAZdzie RT24-P.

W GTLM BMW M8 Team RLL straci 10 kg, aby osiągnąć masę całkowitą 1240 kg. W niemieckich GT zostanie zmodyfikowane doładowanie i zwiększona pojemność zbiornika o sześć litrów. Korwety i Fordy zyskują od jednego do dwóch litrów pojemności zbiornika, gdy Ferrari 488 Risi Competizione traci trzy litry pojemności.

W kategorii GTD Acura NSX GT3 zyska 10 kg (do 1310 kg), gdy Mercedes-AMG GT3 straci 15 kg (do 1375 kg). Kołnierz Audi R8 LMS i Lamborghini Huracan został zmniejszony o 1 mm, odpowiednio do 39 i 38 mm.

BoP 24 godziny w Daytona

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz