Projekt rozporządzenia „Klasa pierwsza” co powinno docelowo umożliwić zbliżenie serii DTM i Super GT zostało sfinalizowane. Silnik rzeczywiście będzie czterocylindrowym turbodoładowanym silnikiem, który musi rozwijać moc 600 KM, a parametry aerodynamiczne zostały określone i zostaną przetestowane. Przyszłe kreacje będą przypominać obecne samochody DTM i Super GT.
„Osiągnęliśmy porozumienie w wielu obszarach, m.in. i zrobiliśmy ważny krok w kierunku osiągnięcia naszego wspólnego celu, wyjaśnia Hans Werner Aufrecht, prezes ITR. Z niecierpliwością czekam na dzień, w którym po raz pierwszy ze sobą rywalizują pojazdy „Klasy Pierwszej” z różnych kontynentów. »
Aby zawodnicy biorący udział w różnych mistrzostwach mogli ze sobą rywalizować, pierwszy wyścig rozgrywany w ramach tych wspólnych ram powinien odbyć się pod koniec 2017 roku w Japonii, przed nową rundą na początku 2018 roku w Niemczech.. Sześciu producentów DTM i Super GT, Audi, BMW, Mercedes-Benz (w Niemczech) oraz Honda, Nissan, Lexus (w Japonii) czekają obecnie na zdefiniowanie koncepcji testowej. Później w projekt zaangażowani zostaną także amerykańscy producenci.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)