Pojawił się w 2018 roku, aby zastąpić M3 GT4, M4 GT4 jest dość nietypowym samochodem w ruchliwej i gorączkowej grupie tej kategorii. Gdzie wszyscy obecni producenci wypuszczają na rynek 2-miejscowe samochody typu GT (Alpine, Toyota, Mercedes czy Audi, żeby wymienić tylko najważniejsze), BMW oferuje samochód o bardziej imponujących rozmiarach, ponieważ w wersji cywilnej wyposażony jest w czteromiejscową kabinę pasażerską.
Oficjalnie zaprezentowany w Stanach Zjednoczonych w czerwcu 2022 r. podczas rundy SRO GT World Challenge rozgrywanej na torze Virginia International Raceway, M4 GT4 przeszedł intensywny program testów przerywany dwoma występami w wyścigach w sezonie 2022: 4-godzinnym wyścigiem na torze Nordschleife, który znakomicie zwyciężył w swojej kategorii, a także 24-godzinny wyścig w Portimão. Dlatego BMW M GmbH nie skąpiło na rozwoju swojego najnowszego dzieła.
Tego właśnie spróbujemy odkryć na torze Gers w Nogaro, dzięki zaproszeniu emblematycznego szefa zespołu Espace Bienvenue, André Grammatico (Carpooling Ah2403). Brillante animatrice des épreuves GT4 hexagonales depuis les débuts de la discipline en 2007, la formation royannaise a pris possession des deux autos qu’elle va faire débuter lors des prochaines Coupes de Pâques, ici même à Nogaro (8-10 avril). Comme on ne change pas une équipe qui
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)