Podczas gdy wszystkie główne dyscypliny sportów motorowych poszły w ostatnich latach w poszukiwaniu utopijnego ograniczonego budżetu, inne nigdy nie przestały oferować formatów dostępnych zarówno z materialnego, jak i budżetowego punktu widzenia. Najbardziej jaskrawym przykładem jest slalom, gdzie nadal można brać udział w imprezach... codziennym samochodem, płacąc za dzienne prawo jazdy wydane przez FFSA. Prawdziwa stopa w strzemieniu w połowie drogi pomiędzy karting oraz kategorie samochodowe, które już pozwalają zasmakować rywalizacji. W slalomie logiczną kontynuacją jest wspinaczka górska. Niezależnie od tego, czy trenujesz w otwartym, czy zamkniętym samochodzie, Mountain pozostaje niedrogą dyscypliną, którą wielu kierowców wybiera, aby poczuć adrenalinę prędkości. Na początek niektórzy kierowcy wynajmują samochód, aby się ocenić, jak ma to miejsce w przypadku rallye. Jednak w przeciwieństwie do tej dyscypliny, mieszkańcy gór na ogół wolą kupować konie, częściowo ze względu na mniejsze przebiegi narzucone na Wybrzeżu w porównaniu z rajdami. Istnieją jednak rozwiązania umożliwiające wypróbowanie Góry bez konieczności inwestowania w samochód wyścigowy i kilka podmiotów oferuje swoje usługi. Tak jest w przypadku Team Helium Racing, którego liderem i założycielem jest nie kto inny jak Steeve Gérard, lider peletonu Formuła 3 w górskich mistrzostwach Francji. Firma zapewnia swoim klientom różne samochody, począwszy od Formuły Renault w Clio III Cup, a także wspiera właścicieli-kierowców chcących odciążyć się od przygotowań
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)