Prolog Rajdu Andaluzji dla Al-Attiyah-Baumel

Posiadacze tytułu będą mogli wybrać swoją pozycję startową dzięki swojemu najlepszemu czasowi w super specjalnym Rajdzie Andaluzji 2021. Overdrive OT3 psują zabawę wśród pojazdów 4x4 i buggy T1. 

opublikowany 12/05/2021 à 18:11

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Prolog Rajdu Andaluzji dla Al-Attiyah-Baumel

Zwolennicy Rajd samochodowy d’Andalousie les attendaient au tournant, ils n’ont pas failli. Dès le Prologue de cette deuxième édition, tracée sur huit kilomètres autour de Villamartin dans le sud de l’Espagne ce mercredi 12 mai, Nasser Al-Attiyah et Mathieu Baumel (Toyota) ont signé le meilleur temps.

Posiadacze tytułu zaledwie trzy sekundy wyprzedzili Vaidotasa Zalę i Portugalczyka Paulo Fiuzę (Mini). Litwin, pierwsza niespodzianka lidera Dakaru 2020, po raz kolejny demonstruje swoją skłonność do ataku na krótkich dystansach.

Pomimo starzejącego się sprzętu (mini 4×4), „El Matador” Carlos Sainz pozostaje w czołówce walki. Madrynianin, któremu towarzyszy Lucas Cruz, jest trzeci ze stratą dziewięciu sekund. Z tyłu nie ma samochodów klasy T1, pokonanych przez zmodyfikowane SSV (T3)!

 

 

Nowy rekrut czerwony Byk Off-Road Junior Team, Guillaume de Mévius, to bardzo przekonujący czwarty zawodnik. Belg, syn byłego kierowcy rajdowego Nissana, Grégoire de Mévius, jest prowadzony przez swojego rodaka Toma Colsoula na Overdrive OT3.

26-letni kierowca rajdowy wyprzedził swoich kolegów z drużyny Mitcha Guthrie Juniora-Olę Floene (+16''). Dla jego powrót do rywalizacji po wypadku w Arabii Saudyjskiej w marcu Yazeed Al-Rajhi (Toyota) nie dał pełnej miary swojego Hiluxa 4×4 (8. miejsce przy 22''). Saudyjczykiem żegluje także Dirk von Zitzewitz, czas, aby Michael Orr w pełni wyzdrowiał po kontuzjach szyi.

Początkujący w najwyższej kategorii po jednym starcie w rajdzie (Dakar 2021 na Yamaha SSV w T3), Mattias Ekström i Emil Bergkvist poradzili sobie bezpiecznie na swoim Mini John Cooper Works Buggy. Szwedzi zajęli 20. miejsce (+36 cali).

Druga debiutantka, Laia Sanz, ustanowiła 30. czas obok Daniela Oliverasa (Mini 4×4, +50'').

W czwartek pierwszy etap wystartuje z Arcos de la Frontera i zakończy się w pobliżu Villamartin po 257 km odcinka specjalnego na czas. Klasyfikacja tego super specjalnego nie wskazuje kolejności startu na nadchodzący dzień. Rzeczywiście, pierwszych 10 zostanie zaproszonych jeden po drugim, od najszybszego do najwolniejszego, na początku wieczoru na biwak, aby wybrać miejsce startu. 

Ranking Prolog Rajdu Andaluzji 2021:

 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz
Paul Ricard – C2 PCCF 2024