Loeb i Elena w maskach: „Trudno zaplanować Dakar 2021”

Po nieobecności oczekiwania Sébastiena Loeba i Daniela Eleny za kierownicą zupełnie nowego pojazdu i w terenie, w którym nie radzą sobie tak dobrze, jak ich rywale, nie są wysokie. 

opublikowany 01/01/2021 à 15:39

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Loeb i Elena w maskach: „Trudno zaplanować Dakar 2021”

Pierwszy stycznia jest zazwyczaj synonimem wyrzeczeń i drzemki przy ognisku. No cóż, tak jest we Francji, bo w Arabii Saudyjskiej spożycie alkoholu jest zabronione, a rtęć jest bliska 1 stopni.

Dlatego właśnie w szortach, t-shircie i okularach przeciwsłonecznych para gwiazd 42. edycji, Sébastien Loeb i Daniel Elena, przybył na stadion King Abdullah w Dżuddzie, aby przejść kontrolę administracyjną.

Drugi pilot z Monako, podobnie jak wszyscy jego koledzy, również spędził sylwestra bez większego entuzjazmu, szczególnie ze względu na rygorystyczne przepisy antykoronawirusowe. „Zjadłem posiłek z tacy w hotelu i o 22:30-23:XNUMX byłem w swoim pokoju. Piłem tylko wodę., zeznał „Danos”, choć lubił pastis.

 

Jego alzacki pomocnik, po lekkim narzekaniu na powolność papierkowej roboty, wydawał się zrelaksowany i nie chciał ukrywać swojego stanu formy, co podsumował prosty, ale skuteczny wzór: „Wszystko jest dla nas nowe. »

„Problem w tym, że nie wiem (jeśli uda mi się osiągnąć ostateczne zwycięstwo. Przypis redaktora). Właściwie nie mam odniesienia.

Testowałem w terenie, w którym nie mamy podstaw do porównań. Jedyną podstawą porównania jest moje doświadczenie Peugeot 3008 DKR sprzed dwóch lat i bardzo różnił się od Huntera jako diesel z napędem na dwa koła. Trudno przewidzieć, czy po 400 km odcinka specjalnego będziesz 5 minut wolniejszy, czy szybszy od pozostałych.

En fait, la perfo, on ne s’en rendra compte qu’en course. Est-ce qu’on sera en mesure de se battre avec les meilleurs (Toyota et Mini. Ndlr), est-ce qu’on sera aussi rapide qu’eux ? Tout ça, ce sera à voir pendant l’épreuve », wyjaśnia dziewięciokrotny rajdowy mistrz świata (WRC).

Mam nadzieję, że będziemy niezawodni, że nawigacja będzie dobra i że nie zrobię zbyt wielu głupich rzeczy. »

Sébastien Loeb sporządza w tej kwestii długą listę zmian w ciągu zaledwie dwóch lat rallye-nalot. „Samochód jest nowy, teren jest nowy (Peru w 2019 r. vs. Arabia Saudyjska w 2021 r.) i Daniel muszą dostosować się do nowego systemu książek drogowych podawanego rano. Wcześniej na dzień przed etapem pomagali nam maperzy. To koniec. Dlatego tak trudno zaplanować ten Dakar. »

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz