Loeb: „Problemy z ciśnieniem paliwa na ostatnich 50 kilometrach”

Sébastien Loeb stracił prawie minutę po awarii silnika w swoim BRX Hunter T1+ na koniec siódmego etapu Dakaru 2022, który mimo to wygrał z Fabianem Lurquinem.

opublikowany 09/01/2022 à 14:06

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Loeb: „Problemy z ciśnieniem paliwa na ostatnich 50 kilometrach”

Sébastien Loeb (BRX) musi atakować, jeśli chce dogonić Nassera Al-Attiyaha (Toyota) w klasyfikacji generalnej Dakaru 2022. r© Julien Delfosse / DPPI

Pomimo odebrania jego 16. zwycięstwo etapowe w Dakarze, Sebastianie Loeb (Bahrain Raid Xtreme) wygłosił dość ostrożne przemówienie na mecie siódmego etapu w tę niedzielę, 9 stycznia w Al Dawadimi (Arabia Saudyjska). „Mieliśmy problemy z ciśnieniem paliwa przez ostatnie 50 km, ujawnił dziewięciokrotnego rajdowego mistrza świata (WRC). Samochód gaśnie, przestaje się poruszać, potem przyspiesza, nie wiem. Zmieniliśmy wszystkie tryby silnika.

Skupiliśmy się na wszystkich guzikach, poświęcaliśmy czas na to, żeby jechać do przodu, bo momentami zastanawialiśmy się, czy nie zatrzyma się na trzy kilometry przed metą. Skończyliśmy w zwolnionym tempie, najlepiej jak potrafiliśmy. To trochę frustrujące, bo szczerze mówiąc, do tego czasu byliśmy w pełni sił, a na tych ostatnich 50 km tracimy dużo (czasu). »

Pas tant que cela finalement : Nasser Al-Attiyah et Mathieu Baumel (Toyota) terminent deuxième à 5’26’’, alors que Sébastien Loeb et Fabian Lurquin comptaient 6’30’’ d’avance à mi-parcours. „To nadal zachęcające, kontynuuje Alzat. Wykonaliśmy świetny odcinek specjalny, mocno zaatakowaliśmy, nie popełniliśmy żadnych dużych błędów nawigacyjnych. »

Druga strona medalu, lider szkoleń BRX, który w klasyfikacji generalnej traci 44'59'' Al-Attiyah-Baumel, będzie musiał otworzyć tor w poniedziałek. « Nie obchodzi nas to, nie mamy strategii, But uderza w pilota. Dziś nie jesteśmy już w sytuacji, w której możemy zarządzać czymkolwiek. Musisz wykonać swoją pracę, niezależnie od tego, czy zaczynasz z przodu, czy z tyłu. »

Rankingi Dakaru 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz