Rajd samochodowy Maroka 2023 – Etap 1 rankingu:
Generalna klasyfikacja :
- Nie możemy drażnić Nassera Al-Attiyaha i Mathieu Baumela (Toyota). Ofiary krótkiej awarii alternatora podczas Prologu Rajdu Maroka (chyba, że chciały dobrowolnie zwolnić, aby następnego dnia nie otwierać toru), katarsko-francuska załoga na pierwszym etapie pomiędzy Agadirem a Agadirem dała z siebie wszystko. Zagora przejechała na czas ponad 313 km.
- Pomimo niekorzystnej pozycji startowej (38., za wieloma T3 i SSV), Toyota Hilux T1+ w czołówce Rajdowych Mistrzostw Świata World Rally Raid Championship (W2RC) była imponująco łatwa na trasie specjalnej, która obejmowała Erg Chegaga, przejazd obejmujący około dziesięciu terminali na wydmach. Zwycięzca dnia, Al-Attiyah-Baumel, obejmuje prowadzenie w imprezie z przewagą 2'19 cali nad Yazeedem Al-Rajhi-Timo Gottschalk (Overdrive).
- Sébastien Loeb i Fabian Lurquin (Bahrain Raid Xtreme) odzyskali równowagę po pięciu i pół miesiącach nieobecności w W2RC. Alzacki gwiazdor uzyskał 3. najlepszy czas, to także jego miejsce w klasyfikacji generalnej, tracąc do liderów zaledwie 3 minuty 38 cali.
- Różnice są nadal niewielkie, ponieważ do finału W2RC 2023 pozostały jeszcze cztery etapy. Zwróć uwagę na obecność dwóch hybryd Audi RS Q e-tron w pierwszej dziesiątce, z czego Carlos Sainz i Stéphane Peterhansel na ich pierwszy wyścig W2RC od styczniowego Dakaru.
- Zwycięzca piątkowego prologu Mattias Ekström (Audi) szybko stracił pozycję w pierwszym „prawdziwym” dniu zawodów. Szwed stracił ponad pół godziny i już znalazł się poza pierwszą dziesiątką. Kolarz torowy ma jeszcze przed sobą postęp.
CZYTAJ TAKŻE > Rallye du Maroc – Guerlain Chicherit, człowiek, który pojawia się we właściwym czasie?
Kontynuuj czytanie na te tematy:
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)