Niestety na Alfa Romeo, spowoduje obniżenie minimalnej homologacji do 25 egzemplarzy w wersji Sport (5 litrów). Porsche 917 i Ferrari 512, spychając sportowe prototypy (3 litry) do statusu marionetek. W 1969 roku Carlo Chiti (dyrektor Autodelta, zespołu wyczynowego Alfa Romeo. Przypis redaktora) zaczyna od zera z 33/3, łodzią o bardziej konwencjonalnym podwoziu, połączoną z aluminiowym nadwoziem typu monocoque. Kokpit tym razem znajduje się po prawej stronie.
Nowy silnik V8 jest wyposażony w głowicę cylindrów z 4 zaworami na cylinder.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)