Czwartek, 5 listopada. Zielony CX wodorostów przekracza bramę toru Paul-Ricard. Klasyczna bariera, strażnicy, którzy stali się klasyczni, bramy itp. Psy nie szczekają? Z biegiem czasu i biorąc pod uwagę rozprzestrzenianie się tego rodzaju kontroli, będziemy musieli pomyśleć o odnowieniu stada owczarków niemieckich, które w końcu nas rozpoznają. A tak na serio, te nieszczęsne psy nie ulegają zdrajcy cukru, ale to tylko hipoteza, boją się złej reputacji, jaką próbuje uogólnić AUTO hebdo.
Na drugim końcu trybun, tym razem po prawej stronie (Renault, było po lewej stronie), CX wypuszcza imponującą liczbę pasażerów: Oatley i Dernie, inżynierowie, Jeff Hazell, koordynator-pilot-kierownik zespołu inżynierów, Rosberg, Palmer, Charlie Stuart... „Dzień dobry ! ", " Dzień dobry " ! „Przede wszystkim żadnych zdjęć technicznych!
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
FILIP MOURET
13 o 11:2021
Bardzo dobra era pod względem technologicznym (mniej pod względem bezpieczeństwa, jak udowodni smutny sezon 1982). Ale marzę o F1, która pozostawiłaby taką swobodę genialnym ludziom i inżynierom!