Organizatorom zależało na tym, aby druga edycja Historycznego Grand Prix Francji na torze Paul-Ricard (Var) pozwoliła lepiej zrozumieć przeszłość Formuła 1 We Francji. „ Zaproponowaliśmy w szczególności powrót do ery Formuły 1 z silnikami V10 i koniec silników w 100% termicznych, wyjaśnił Laurent Vallery-Masson, szef HVM Racing. Wybór, który zachwycił oczy, a jeszcze bardziej uszy widzów! » Zaakceptowany na starcie Boss GP, publiczność mogła zapoznać się z kilkoma egzemplarzami, które z pewnością nie zdobyły w swoim czasie Grand Prix, ale które nabrały cennego charakteru. Tym samym zwycięzca pierwszego wyścigu, Austriak Ingo Gerstl, pojechał m.in Toro Rosso STR1, były Scott Speed i Vitantonio Liuzzi. Ten jednomiejscowy zajmuje ważne miejsce w sercach melomanów, ponieważ jest to najnowocześniejsza wersja F1 z silnikiem V10 (Cosworth), a pozostałe zespoły przyjęły architekturę V8 podczas kampanii w 2006 roku.
Depuis quelques années, les championnats historiques centrés sur les Formule 1, se sont ouverts à des périodes très récentes. La discipline officiellement sanctionnée par la FIA reste bien le FIA Maste
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)