Pomiędzy weselami z cyny i porcelany serce kieruje się w stronę Richarda Mille'a i Patricka Petera. Dwóch miłośników zabytkowych samochodów znalazło się na torze 24 godziny Le Mans od 30 czerwca do 3 lipca, aby uczcić dwie ważne daty: 10. edycję wyścigu Le Mans Classic, ale także 20. rocznicę współpracy przy tym historycznym wydarzeniu. Marka zegarków faktycznie znajduje się w czołówce partnerów od początku wydarzenia zapoczątkowanego przez Petera Auto. „ Od pierwszej edycji w 2002 roku Richard Mille chciał wesprzeć inicjatywę swojego przyjaciela Patricka Petera– precyzuje Tim Malachard, dyrektor marketingu marki. Les deux hommes se connaissaient déjà de par
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)