Pomiędzy weselami z cyny i porcelany serce kieruje się w stronę Richarda Mille'a i Patricka Petera. Dwóch miłośników zabytkowych samochodów znalazło się na torze 24 godziny Le Mans od 30 czerwca do 3 lipca, aby uczcić dwie ważne daty: 10. edycję wyścigu Le Mans Classic, ale także 20. rocznicę współpracy przy tym historycznym wydarzeniu. Marka zegarków faktycznie znajduje się w czołówce partnerów od początku wydarzenia zapoczątkowanego przez Petera Auto. „ Od pierwszej edycji w 2002 roku Richard Mille chciał wesprzeć inicjatywę swojego przyjaciela Patricka Petera– precyzuje Tim Malachard, dyrektor marketingu marki. Obaj panowie znali się już z ok
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)