Jego trzeci udział w Tour Auto był udany. Przyjechałem z ciekawości na historyczne zawody organizowane przez Peter Auto w 2020 roku na a Porsche 911 2.0 litra Thierry Boutsen wszedł do gry z piątym miejscem zdobytym na Lazurowym Wybrzeżu latem 2021 roku.
Wracając do swoich tradycyjnych dat pod koniec kwietnia 2022 r., odnowiona wersja Tour de France Automobile pozwoliła 64-letniemu Belgowi na przyniesienie do swojego pokoju nowego trofeum, bogatego w trzy sukcesy w Formuła 1 z Williams-Renault.
Powiązany z Hervé Ordionim, byłym pilotemWytrzymałość objął prowadzenie w Tour Auto w klasie Competition od pierwszego odcinka specjalnego rozgrywanego na torze Bugatti w Le Mans (Sarthe) podczas inauguracyjnego etapu. Dla przypomnienia, Thierry Boutsen ponownie postawił stopę na torze Sarthoise od czasu jego udziału w „wyścigu stulecia” na motocyklu Toyota GT-One w 1999 r. (porzucenie).
Thierry Boutsen w tym roku zamienił zwinne Porsche na amerykańskiego potwora, podwozie Shelby Cobra 289 nr CSX2157 przygotowane przez belgijski koncern Gipimotor. Zespół z Brukseli umieścił na podium także inną Shelby (3. miejsce), w składzie Damien Kohler i Sylvie Laboisne. Jednak trzykrotny zwycięzca imprezy, Raphaël Favaro, niemal zakłócił ustalony porządek, wypuszczając małego Lotusa Elan 26R (2. miejsce z czasem 1'10''), skuteczniejszego na odcinkach specjalnych na drogach pomiędzy Paryżem a Andorą.
Ranking Tour Auto 2022 – Konkurencja:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)