Odwołane w zeszłym roku z powodu Covid-19 trasy Dix Mille Tours wznowiły marsz do przodu w jasnym słońcu. Spotkanie, które tradycyjnie odbyło się na torze Paul-Ricard (Var), było jednym z najpopularniejszych w kalendarzu zorganizowanym przez Peter Auto. 15 000 widzów mogło podziwiać aż 330 samochodów ustawionych na dziewięciu różnych tacach. To jest w Wytrzymałość Racing Legends (ERL), czyli zawody skupiające najnowsze samochody (proto i GT z lat 1990. i 2000.), w których anegdot było najbogatszych, począwszy od podwójnego podium Erika Marisa. Francuski kolekcjoner nie był pewien, czy weźmie udział w imprezie w Castellet ze względu na nietypową kradzież: zniknięcie kierownicy jego Audi R8 LMP na marginesie wyścigu Le Mans Classic (30 czerwca-3 lipca). Od tego czasu wszystko wróciło do normy i mocno trzymając się obręczy, kierowca-dżentelmen z Angers (Maine-et-Loire) poprowadził dominujący prototyp z początku XXI wieku do zwycięstwa podczas drugiego wyścigu.
Erik Maris au vo
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)