Kiedyś postrzegany jako włoska nadzieja jednomiejscowy, Antonio Fuoco od 2021 roku rozszerzył swoją działalnośćWytrzymałość. 26-letni kierowca, po zwycięstwie w 12-godzinnym wyścigu w Sebring zimą 2022 r. z zespołem Cetilar Racing, otrzymał oficjalne paski kierowcy Ferrari w GTE Pro podczas 24 godziny Le Mans.
Ten, który jest także kierowcą rozwojowym Scuderia Ferrari w Formuła 1 zbliża się ten weekend w Sarthe jako „coś wyjątkowego”. „Ścigałem się w Le Mans w zeszłym roku, ale niestety musieliśmy zrezygnować (wypadek w niedzielę rano w notce redaktora GTE Am.). Mam nadzieję, że po raz pierwszy zobaczę flagę w szachownicę!
Antonio Fuoco jest powiązany z Davide Rigonem i Miguelem Moliną, kierowcami z większym doświadczeniem w prowadzeniu Ferrari 488 GTE Evo. „Jazda dla takiej marki jak Ferrari zawsze wiąże się z presją, ale myślę, że jest to nieodłączna część naszej pracy. Będziemy atakować od zielonej flagi do końca. Jak dotąd wykonaliśmy dobrą robotę w sezonie Mistrzostw Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata. (WEC, 5. miejsce w GTE Pro). »
CZYTAJ TAKŻE > Nowy balans wydajności dla Ferrari
Pochodzący z Cariati (Kalabria) także patrzy poza podwójną wieżę zegarową w Le Mans, ponieważ testował Oreca 07 LM P2 w Vallelunga ze strukturą AF Corse. Czy może to być wczesna ocena współpracy z Ferrari Hypercar z okazji 100. rocznicy 24-godzinnego wyścigu Le Mans w 2023 r.?
„Projekt Hypercar jest czymś bardzo ważnym dla Ferrari i bardzo przyjemnym dla kierowców. Nie mogę się doczekać prototypu, nawet jeśli moim priorytetem jest bieżący sezon Grand Touring. Wciąż muszę się wiele nauczyć w Le Mans, ponieważ jest to wyjątkowe wydarzenie! Czuję się gotowy na wyjazd w sobotę. »
CZYTAJ TAKŻE > Ferrari ujawnia pierwszą wizualizację swojego Hypercara
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)