Z tej nowej aktualizacji BoP, Alpine poszłoby dobrze. Po otrzymaniu wzmocnienia wcześniej 11 MJ Hiperpol w czwartek francuski producent nie uniknął nowego dostosowania ze strony ACO i FIA.
Po Hyperpole organy zarządzające opublikowały aktualizację Bilansu wydajności, która nie oszczędziła Alpine. Tym razem firma z Dieppe cofnęła się o krok pod względem mocy, tracąc 32 MJ, przechodząc z 785 do 753.
Jeśli chodzi o poziom mocy przy różnych prędkościach obrotowych silnika Gibson V8 firmy Almine, straty wahają się od 6 do 10 kW w zakresie od 5 do 000 obr./min.
W LMGTE Pro, Ferrari wygrał swoją sprawę. „Za daleko” od Corvette i Porsche, włoski 488 GTE Evo zyskał 0,02 doładowania w zakresie od 4 do 000 obr./min. W Am odzyskały 7. Wystarczająco, aby wywołać uśmiech na twarzach zawodników Transalpines przed sobotnim wyścigiem.
CZYTAJ TAKŻE > Makowiecki chce uhonorować ostatniego urzędnika Porsche w GT
« Roole'a , Oficjalny partner Alpine Elf Europe Cup i Oficjalny Partner Trofeum Alpine Rajd Elfów »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)