Jak się czujesz przed wejściem za kierownicęAlpine A480 na Twój pierwszy przejazd?
Czuję się dobrze, znacznie lepiej niż po tych decyzjach, które nieco zepsuły szczęście naszych wspaniałych kwalifikacji. To 24-godzinny wyścig, wszystko może się zdarzyć. Musimy zresetować umysły i ponownie skupić się na wyścigu. To noc przeraża nas najbardziej, bo przy niskich temperaturach LMP2 powinny być jeszcze bliżej nas. Ale ryzykuję, że się powtórzę, to bardzo długi wyścig, mamy doskonały samochód, dobry zespół i dobrą strategię, więc możemy spisać się bardzo dobrze. Musimy zaakceptować fakt, że będzie trudniej niż się spodziewaliśmy, ale jestem przekonany, że możemy rozegrać bardzo dobry wyścig.
Czy szczególnie interesuje Cię zarządzanie ruchem?
Tak… Na początku wyścigu powinno być dobrze, bo wyższe temperatury niż się spodziewaliśmy są dla nas dużą szansą. Jednak o zmroku będziesz musiał zachować szczególną ostrożność. Ale świetny zespół powierza mi świetny samochód, wyposażony w świetne opony, więc będzie dobrze (śmiech)!
Możemy się domyślać, że ekscytacja wyścigiem wzięła górę nad rozczarowaniem.
Bien entendu ! Si on se contente de ressasser les problèmes, autant ne même pas prendre le départ de la course ! Je préfère être optimiste, prendre le départ de la course et donner le meilleur de moi-même car nous avons tout pour aller chercher un beau résultat. On sait que les Glickenhaus peuvent avoir des problèmes en course et les Toyota n’ont pas été épargnée par les pépins techniques à Spa et même ici durant les essais. Personne n’est intouchable, à nous d’être là au bon moment.
CZYTAJ TAKŻE > Philippe Sinault: „ Alpine jest outsiderem i pozostaje outsiderem”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)