Stosunkowo spokojny początek wyścigu w pierwszej kategorii w nich 24 godziny Le Mans 2022. Jeśli przestraszyła się, gdy zobaczyła Premę nr 9, która wyprowadzała ją na zewnątrz przy wyjściu z Esses de la Forêt,Alpine A480 nr 36 odzyskał prowadzenie, ale nie był jeszcze w stanie zbliżyć się do samochodu prowadzącego. W trudnej sytuacji po dużej utracie mocy podczas ostatniej aktualizacji BoP, trójkolorowy wierzchowiec utknął w pozycji 5e position à plus de 5 secondes de la Glickenhaus 007 N° 709. Partie en pole position, la Toyota N°8 a cédé les rênes après son ravitaillement. Passée par les stands un tour avant (au 11e), la N°7, la voiture soeur, lui a filé sous le nez et la devance de plus de 10 secondes à présent.
Hypercars odbyły swoje pierwsze pit stopy i prowadzenie w wyścigu uległo zmianie. Toyota nr 7 stoi teraz przed siostrzanym samochodem.
To będzie niezła bitwa!
⏱️.https://t.co/4J3q5Z45q3@TGR_WEC | # LeMans24 | @FIAWEC pic.twitter.com/oR2XxEAjaJ
- 24-godzinny wyścig Le Mans (@ 24hoursoflemans) 11 czerwca 2022 r.
To właśnie w LM P2 pierwsza godzina wyścigów była najbardziej ożywiona. Od samego początku pojazd nr 22 należący do United Autosports został wrzucony w żwirową pułapkę na początku zakrętu Dunlop przez pojazdy WRT nr 31 i 41. Chociaż uszkodzenia Oreca 07 zostały szybko naprawione, Will Owen ma stagnację na poziomie 61 late i przedostatnie miejsce 2 okrążenia od lidera kategorii posiadanego przez JOTA nr 38.
Powtórka tego, co wydarzyło się na początku @UnitedAutosport Nr 22, samochód wrócił na właściwe tory.#WEC # LeMans24 pic.twitter.com/LlaypLtgJ3
— Świat FIA Wytrzymałość Mistrzostwa (@FIAWEC) 11 czerwca 2022 r.
Umieszczony w 2e pozycji, numer 38 skorzystał z kary nałożonej na numer 31 i podjął przywództwo dzięki lepszemu tankowaniu niż Prema N°9. Numer 28 z JOTA uzupełnia pierwszą trójkę w LM P3 przed numerem 2 z Penske i numerem 5 z WRT.
W GTE Pro po pierwszej godzinie nie ma zgłaszania żadnego ruchu. Zgodnie z oczekiwaniami, oficjalne samochody nie ujawniły jeszcze swoich kart i zadowalają się podążaniem za sobą gęsiego. Gry od 1e ligne de la catégorie, les Corvettes N°63 et N°64 conservent leurs positions devant les Porsche i Ferrari.
W GTE Am Porsche dominowało bezkonkurencyjnie po 60 minutach akcji. Numer 99 w Hardpoint Motorsport wyprzedza numer 46 w Team Project 1, numer 79 w WeatherTech Racing i numer 77 w Dempsey – Proton Racing. L'Aston Martin Nr 98 ogranicza uszkodzenia w pierwszej piątce wyraźnie zdominowanej przez maszyny niemieckie.
CZYTAJ TAKŻE > Śledź na żywo 24-godzinny wyścig Le Mans
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)