Toyota mène toujours les 24 godziny Le Mans Rok 2022, gdy słońce zachodzi w Sarthe. Nr 7, prowadzony przez Kamui Kobayashi, przed numerem 7 Ryo Hirakawy z niewielką przewagą 7″7. Glickenhaus wystawili języki, aby utrzymać się na tym samym okrążeniu co japońskie prototypy, ze stratą 2'43" i 3'26" za Pipo Deranim i Ryanem Briscoe.
CZYTAJ TAKŻE > Problemy trwają Alpine w Le Mans
W LM P2 zespół Jota jest ponad minutę za swoim bezpośrednim prześladowcą, Team Penske! Debiutujący w Le Mans zespół Premy staje na podium.
W GTE Pro wszystko idzie dobrze dla Corvette Racing. Od kilku godzin na czele kategorii znajduje się numer 63, Antonio Garcii. „Stworzyliśmy dobrą lukę, staramy się ją kontrolować, wyjaśnia jego kolega z drużyny Nicky Catsburg. Przede wszystkim poprawiliśmy zachowanie Corvette w ostatnim sektorze toru. »
Une Porsche est venue s’intercaler entre les deux Américaines, celle de Kevin Estre (n°91). La voiture-sœur, celle de Frédéric Makowiecki, a perdu des plumes suite à une pénalité de passage par les stands pour non-respect des limites du circuit. À la régulière, les Ferrari pozostają w dużej mierze w tyle.
W GTE Am dominuje Porsche. Cooper MacNeil ma margines 1'13'' naAston Martin Vantage autorstwa Nicki Thiim. Harry Tincknell (Porsche) spada do trzeciego rzędu, 15 cali za Duńczykiem.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)