41 zgłoszonych do European Le Mans Series

Dziś ogłoszono skład na sezon ELMS 2018 i 41 samochodów będzie rywalizować w 3 kategoriach wiodących europejskich mistrzostw długodystansowych. Reprezentowane będą 32 zespoły z 13 różnych krajów, a na torze będziemy mogli zobaczyć zespoły i kierowców, którzy zdobyli liczne mistrzostwa.

opublikowany 08/02/2018 à 17:11

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

41 zgłoszonych do European Le Mans Series

W kilku słowach Pierre Fillon doskonale podsumowuje siły zaangażowane w nadchodzące ćwiczenia. „ Europejski Le Mans Seria w dalszym ciągu umacnia swoją pozycję wiodącego tytułu mistrzowskiego w lidzeWytrzymałość w Europie i bardzo się cieszymy, że w 41 r. w kolejce stanie 2018 samochodów, podkreśla prezes ACO. Kategoria LMP3 wciąż rośnie, kategoria LMP2 nigdy nie była lepsza, a kategoria LMGTE nadal przyciąga wysokiej jakości zespoły i kierowców. Mając do dyspozycji sześć najpiękniejszych torów w Europie w kalendarzu na rok 2018 i rywalizujących z nimi najlepszych kierowców i zespoły na świecie,WIĄZY po raz kolejny zapowiada się pełen akcji. »

LM P2: Wyłaniają się dwaj faworyci

Do ELMS zgłosiło się w tym roku siedemnaście LM P2 – to najważniejsza informacja z tego lista wpisów. Najważniejsza kategoria, która oferuje dużą różnorodność, ponieważ znajdziemy w niej cztery Dallary P217, sześć Ligierów JS P217 i siedem Oreca 07. Nie ma żadnych większych nowych funkcji do ogłoszenia w porównaniu z naszą prowizoryczną listą opublikowaną w tym tygodniu (patrz Ah nr 2151). SMP Racing, zwycięzca wyścigu Paul-Ricard, wystartował Dallarą P217, podczas gdy IDEC Sport, zgodnie z oczekiwaniami, podwoił swoją liczbę i wystawi dwa Ligiery JS P217, podobnie jak United Autosports i G-Drive Racing, posiadacz tytułu. W wyhodowanym przez TDS Racing modelu Oreca 07 nr 26 pojadą na zmianę Jean-Eric Vergne, Matthieu Vaxivière i Roman Rusinov. Drugim 07 broniącym interesów rosyjskiego podmiotu, który nosi numer 40, będzie obsługiwał Graff Racing.

Jeśli chodzi o nowości, zwróćmy także uwagę na obecność Racing Engineering z Normanem Nato za kierownicą, zgodnie z tym, co ujawniliśmy wam w zeszłym tygodniu (patrz Ah nr 2151). Duqueine Engineering przybywa z Orecą 07, podczas gdy AVF Adriana Vallesa zdecydowało się na Dallarę. Zgodnie z tym, co wskazano na naszej tymczasowej liście zgłoszeń, dobrą wiadomością jest rejestracja 07 przez zespół APR – Rebellion dla trio łączącego Harrisona Neweya i Thomasa Laurenta z kierowcą, który ma zostać wyznaczony. Samochód, który faktycznie będzie użytkowany przez Algarve Pro Racing. Oprócz wysiłków wdrożonych w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA, szwajcarski zespół pragnie stworzyć młody sektor (WEC).

Wyróżniają się dwaj wielcy faworyci, a mianowicie Oreca 07 firmy APR – Rebellion i G-Drive Racing (nr 26). Ten ostatni skorzystał z bardzo ciekawego nowego artykułu, który pojawił się w regulaminie. Rzeczywiście, od zeszłej zimy można było uzyskać zwolnienie dotyczące klasyfikacji pilotów. Tym samym w rosyjskiej Orece na zmianę będzie grać dwóch złotych pilotów (Roman Rusinov i Matthieu Vaxivière) oraz platynowy pilot (Jean-Eric Vergne). Życzę powodzenia tym, którzy chcą ją naśladować.

 

 

LM P3: Inżynieria DKR w 1re podział

W LM P3 znajduje się 18 wpisów, a mianowicie piętnaście Ligierów JS P3 i trzy Normy M30. Ustępujący mistrz United Autosports wystawia dwa Ligiery JS P3, umożliwiając parze Sean Rayhall-John Falb obronę tytułu. Zgodnie z oczekiwaniami firma DKR Engineering awansowała do ELMS jako zwycięzca Michelin Le Cup, podobnie jak jej wicemistrz Ecurie Scotland / Nielsen. Jedyny nowy zespół pochodzi z Wielkiej Brytanii: BHK Motorsport. Dołącza zatem do Cool Racing, Nefis by Speed ​​​​Factory, 360 Racing, AT Racing, Oregon Team, Eurointernational, Inter Europol Competition, RLR MSport, Ultimate i M.Racing-YMR, które wyjeżdżają na nową kampanię.

LM GTE: Pojedynek Ferrari vs Porsche

Wreszcie w GTE oczekuje się sześciu samochodów, przy czym Ferrari i Porsche będą miały po trzy samochody. Zatytułowany w zeszłym roku JMW Motorsport nadal jest obecny, podobnie jak Spirit of Race i Proton Competition. Zdobywca korony w Pucharze Michelin Le Mans, firma Ebimotors awansowała i dlatego zamieniła swoje Lamborghini Huracan GT3 na Porsche 911 RSR z Fabio Babinim jako pierwszym kierowcą.

Oficjalne testy sezonu ELMS 2018 odbędą się w Le Castellet w dniach 9 i 10 kwietnia na torze Paul Ricard we Francji, po czym 4 kwietnia odbędzie się pierwsza runda sezonu, 15-godzinny wyścig w Le Castellet.

Lista zgłoszeń na sezon ELMS 2018

LMP2

21. Dragonspeed – Oreca 07-Gibson – Hedman-Hanley-Lapierre
22. United Autosports – Ligier JS P217-Gibson – Hanson-Albuquerque
23. Zawody Panis Barthez – Ligier JS P217-Gibson – Buret
24. Inżynieria wyścigowa – Oreca 07-Gibson – NATO
25. Algarve Pro Racing – Ligier JS P217-Gibson – Patterson-De Jong
26. G-Drive Racing – Oreca 07-Gibson – Rusinov-Vaxivière-Vergne
27. IDEC Sport – Ligier JS P217-Gibson – Patrice Lafargue
28. IDEC Sport – Ligier JS P217-Gibson – Paul Lafargue-Chatin
29. Duqueine Engineering – Oreca 07-Gibson – Klein
30. AVF Adriana Vallesa – Dallara P217-Gibson – Tereschenko-Chaves
31. APR-Rebellion Racing – Oreca 07-Gibson – Newey-Laurent
32. United Autosports – Ligier JS P217-Gibson – Owen – De Sadeleer
35. SMP Racing – Dallara P217-Gibson – Shaitar
39. Graff – Oreca 07-Gibson – Cougnaud-Hirschi-Gommendy
40. Wyścigi G-Drive – Oreca 07-Gibson – Allen-Guibbert-Gutierrez
47. Cetilar Villorba Corse – Dallara P217-Gibson – Lacorte-Sernagiotto-Belicchi
49. Wyścigi wysokiej klasy – Dallara P217-Gibson – Andersen-Fjordbach

LMP3

2. United Autosports – Ligier JS P3-Nissan – Falb-Rayhall
3. United Autosports – Ligier JS P3-Nissan – Wells-Bell
4. Cool Racing – Ligier JS P3-Nissan – Coigny-Alexander-Borga
5. Nefis by Speed ​​Factory – Ligier JS P3-Nissan – Boguslavskiy-Chuklin-Pronenko
6. 360 Racing – Ligier JS P3-Nissan – Woodward-Kaiser-Swift
7. Ecurie Scotland / Nielsen – Ligier JS P3-Nissan – Noble-Kapadia-Olsen
8. DKR Engineering – Norma M 30-Nissan – Toril-Glorieux
9. AT Racing – Ligier JS P3-Nissan – Talkanitsa-Talkanitsa Jr
10. Zespół Oregon – Norma M 30-Nissan – Mendez
11. Eurointernational – Ligier JS P3-Nissan – Capo-Van Berlo
12. Eurointernational – Ligier JS P3-Nissan – Dromedari-Hanratty
13. Konkurs Inter Europol – Ligier JS P3-Nissan – Śmiechowski-Hippe
14. Konkurs Inter Europol – Ligier JS P3-Nissan – Scheuschner-Still
15. RLR MSport – Ligier JS P3-Nissan – Farano – Van Uitert – Garofall
16. BHK Motorsport – Ligier JS P3-Nissan – Dracone-Baratto
17. Ultimate – Ligier JS P3-Nissan – Lahaye-Heriau-Lahaye
18. M. Racing – YMR – Ligier JS P3-Nissan – Millara-Bihel
19. M. Racing – YMR – Ligier JS P3-Nissan – Ferrer

GTE

55. Duch wyścigu – Ferrari F488 GTE – Cameron-Griffin-Scott
66. JMW Motorsport – Ferrari F488 GTE – Griffin
77. Zawody Protonowe – Porsche 911 RSR – Cairoli
80. Ebimotory – Porsche 911 RSR – Babini
83. Krohn Racing – Ferrari F488 GTE – Krohn-Jönsson-Bertolini
88. Zawody Protonowe – Porsche 911 RSR – Campbell

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz