Pole startowe dla 3 godzin czerwony Byk Ring ewoluuje po kilku karach nałożonych pod koniec kwalifikacji. Nelson Panciatici stracił wszystkie swoje czasy za nieprzestrzeganie żółtych flag podczas ostatniego okrążenia w przelocie. Jego kolega z drużyny Pierre Ragues będzie musiał wystartować z ósmej i ostatniej pozycji w klasie LMP2. Nissan Jota Sport Zytek Z11-SN nr 31 prowadzony przez Olivera Turveya odzyskuje w ten sposób pierwsze miejsce na starcie, umożliwiając Brytyjczykowi zdobycie trzeciego z rzędu pole position w tylu imprezach rozgrywanych w tym roku. Brytyjski LMP2 wystartuje zatem przed Murphy Prototypes Oreca 03 prowadzonym przez Brendon Hartley oraz Jonathan Hirschi i Oreca 03 z Thiriet firmy TDS Racing prowadzony przez Pierre'a Thirieta i Maciej Beche.
Maurizio Mediani, kierowca SMP Racing Oreca 03, który debiutuje w LMP2, stracił swoje trzy najlepsze czasy za nieprzestrzeganie ograniczeń toru. Włoch, który osiągnął ostatni raz w tej kategorii, zawodnik z numerem 37 pozostaje w czwartym rzędzie, a nawet zyskuje miejsce po rzucie karnym Signatech-Alpine.
Nicky Catsburg zdobywa pole position LMPC za kierownicą zespołu Algarve Pro Racing Team FLM 09 po karach Nicolasa Verdoncka i Paula Loup-Chatina, którzy również stracili swoje trzy najlepsze czasy za nieprzestrzeganie ograniczeń toru. Gunnar Jeannette, pilot Ferrari Tę samą karę ponieśli numer 53 w Ram Racing i Peter Kox, główny kierowca Lamborghini Gallardo LP600 GT3 tytułowego zespołu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)