ELMS – Graff Racing zwycięża podczas 4-godzinnego wyścigu w Spa

Graff Racing odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w sezonie na Oreca 07 z numerem 40 z Bradley-Allen-Yacaman, który ma pół sekundy przewagi nad G-Drive Racing z Hirakawa-Rojas-Roussel.

opublikowany 24/09/2017 à 17:19

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

ELMS – Graff Racing zwycięża podczas 4-godzinnego wyścigu w Spa

Graff Racing odnotowuje swoje pierwsze zwycięstwo w roku w LM P2 na zakończenie 4-godzinnego wyścigu na torze Spa-Francorchamps (Belgia), którego wynik do ostatniej minuty był niepewny.

Podczas gdy na czele prowadził Richard Bradley z numerem 07 Oreca 40, Brytyjczyk otrzymał przewagę przez dwa okrążenia przed metą za wyprzedzanie poza granicami toru na Dallara P217 należącej do SMP Racing of Isaakyan-Orudzhev. Kierowca Graff Racing wyprzedził Ryo Hirakawę nr 22 G-Drive Racing, który również otrzymał identyczną karę za nieprzestrzeganie procedur samochodu bezpieczeństwa i zapewnił francuskiej stajni pierwsze zwycięstwo w sezonie.

Załoga zespołu Dragonspeed w dalszym ciągu osiągała dobre wyniki w Mistrzostwach, zwiększając przewagę nad załogą United Autosports Ligier JS P217 do 18 punktów, a trio Owen-De Sadeleer-Albuquerque uplasowało się u stóp podium za załogą Dallara w reprezentacji Rosji.

Wyścig został naznaczony imponującym wypadkiem Andrei Rody poza torem, którego numer 25 Algarve Pro Racing Ligier wylądował na dachu w Pouhon.

AT Racing odniosło pierwsze zwycięstwo w sezonie w LM P3 z Talkanitsą-Jensen-Talkanitsą za kierownicą Ligiera JS P3 z numerem 9, co pozwoliło uniknąć wielu incydentów wyścigowych mających wpływ na tę kategorię. Duqueine Engineering zdobywa pierwsze podium w sezonie z maszyną nr 30 Norma M7 z Droux-Borga-Schatz, która zajmuje drugie miejsce.

Załoga nr 2 United Autosports Ligier, w skład której wchodzi Falb-Rayhall na czele Mistrzostw, utrzymuje pozycję lidera, plasując się w czołowej trójce i wykorzystując słabe wyścigi rywali. Ultimate Ligier nr 3 z Lahaye-Heriau-Lahaye zajął dopiero ósme miejsce, podczas gdy M-Racing YMR Norma M17 z numerem 30 był szósty.

Ferrari osiąga podwójną wartość w GTE. Spirit of Race F488 nr 51 Mastronardi-Bertolini-Roda zdominował kategorię, wygrywając okrążenie przed JMW Motorsport nr 66 firmy Smith-Fannin-Stevens. L'Aston Martin Na podium stanął Vantage No. 99 Beechdean AMR z Howard-Gunn-Turner.

Luki w Mistrzostwach zmniejszają się, w szczególności z powodu opuszczonego wyścigu samochodu nr 90 TF Sport Vantage powierzonego Thiimowi-Yoluc-Hankeyowi, ofierze kontaktu i kilku problemom mechanicznym, które skazały go na przedostatnie miejsce w sklasyfikowanych samochodach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz