Las Motorsport powstał dzięki połączeniu 3 podmiotów: Sébastien Loeb Racing, Adess AG i Sora Racing. Razem wypuszczą do zawodów LMP3 w 2015 roku, który w nadchodzących tygodniach wykona pierwsze okrążenia na torze.
Samochód będzie miał 2 wersje: jeden zarezerwowany dla ACO napędzany blokiem Nissana o mocy 420 KM i wersja „Wyzwanie”. wyposażony w silnik rozwijający moc większą o 80 KM. Pierwszym będzie rzarezerwowane dlaWIĄZY i azjatycki Le Mans Serie, natomiast drugi będzie dostosowany do różnych Mistrzostw, takich jak VdeV Wytrzymałość Series, Open Sports Car Series lub DMSB Sportscar Challenge.
Adess AG była odpowiedzialna za projekt i homologację LMP3. To biuro projektowe (Advanced Design & Engineering Systems Solutions) zostało utworzone w 2012 roku przez byłego inżyniera F1 Stephane Chosse. To właśnie ta konstrukcja opracowała Lotus T128 LMP2 i współpracowała z zespołem HRT F1. „Łącząc nasze umiejętności, oferujemy zespołom wyścigowym nowy prototyp, który jest zarówno innowacyjny, jak i niedrogi”., skomentował dyrektor Adess AG.
Sora Racing jest szczególnie znana z budowy Pescarolo 02 Open i Coupé. Struktura opiera się również na Tecnoparc des 24 Heures du Mans. „Kiedy rozpoczynaliśmy ten projekt 6 lat temu, mieliśmy nadzieję, że nasze produkty będą mogły konkurować w Międzynarodowych Mistrzostwach. Zrobione ! », cieszył się Jean-Philippe Perrier. „Otwieramy nowy rozdział w naszej branży sportów motorowych, z pewnością najbardziej ekscytujący. »
Dominique Heintz, szef zespołu Sébastien Loeb Racing, również nie może się doczekać, aby to dzieło wzięło udział w zawodach. Alzacki zespół będzie odpowiedzialny za dopracowywanie, rozwój i montaż samochodów. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych reakcji kierowców, którym zaprezentowaliśmy samochód. »
Rysunki LMP3 Las Motorsport mają zostać odkryte tutaj.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)