ELMS – Newblood firmy Morand Racing wygrywa na torze Paul Ricard

Newblood by Morand Racing staje się czwartą zwycięską drużyną w tylu wyścigach rozgrywanych w tym sezonie w ELMS. Szwajcarska drużyna zwyciężyła na torze Paul Ricard przed Signatech-Alpine co umacnia pozycję lidera.

opublikowany 14/09/2014 à 18:33

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

ELMS – Newblood firmy Morand Racing wygrywa na torze Paul Ricard

4-godzinny wyścig Paul Ricard (Alpy-Prowansja-Lazurowe Wybrzeże) zapewnił płynny wyścig, w którym nie doszło do najmniejszych zakłóceń. Oreca 03R-Nissan należący do Murphy Prototypes wystartował z pole position dzięki Nathanaëlowi Berthonowi i utrzymał prowadzenie w wyścigu do czasu, gdy Rodolfo Gonzalez przyjął karę za zatankowanie bez wyłączenia silnika. Pierwsze miejsce zajął Morgan-Judd z Newblood by Morand Racing prowadzony przez Pierre'a Raguesa, Gary'ego Hirsha i Christiana Kliena. Austriak musiał stawić opór powrotowiAlpine A450b Paula-Loupa Chatina, który dojechał zaledwie pięć sekund do tyłu. Francuz i jego koledzy z drużyny Nelson Panciatici i Oliver Webb powiększają tym samym swoją przewagę w mistrzostwach przed finałem rozegranym 19 października w Estoril (Portugalia).

Startująca z pole position Oreca 03R z numerem 48 utrzymała miejsce na podium przed Jota Sport Zytek Z11SN-Nissan Filipe Albuquerque, Harry'ego Tincknella i Simona Dolana, która już na pierwszych okrążeniach znalazła się w czołówce. Greaves Motorsport zamyka pierwszą piątkę z Zytkiem Luciano Bachety i Markiem Shulzhitskiyem, którego na samym końcu wyścigu wyprzedził Dolan, ale mimo to finiszował na okrążeniu zwycięzcy. Sebastiana Loeb Wyścigi zakończyły się na szóstym miejscu za kierownicą Oreca 03R-Nissan, w którym ścigali się Vincent Capillaire, Andrea Roda i Arthur Pic, który odbywał swój pierwszy występ w zespole Dominique'a Heintza. Z drugiej strony Thiriet zespołu TDS Racing był mniej udany, ponieważ Ligier JS P2 Pierre'a Thirieta, Ludovica Badeya i Tristana Gommendy'ego wycofał się z pracy po złamanym zawieszeniu.

AF Corse wygrywa w GTE, gdzie Ferrari ont encore éclipsé les autres voitures engagées. La F458 Italia de Duncan Cameron, Matt Griffin et Michele Rugolo devance la n°56 d’AT Racing de Talkanitsa-Kaffer-Venturi et la n°66 du JMW Motorsport pilotée par McKenzie-Richardson-Walker. Le Gulf Racing UK hisse la première Porsche en sixième place avec la 911 RSR de Wainwright-Carroll-Barker. SMP Racing décroche la victoire en GTC avec la Ferrari d’Olivier Beretta, David Markozov et Anton Ladygin.

Zapraszamy do zapoznania się z relacją z 4 godzin Paula Ricarda w numerze 1978 AUTOhebdo, dostępną od jutrzejszego wieczoru w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz