Si Ryo Hirakawa était un temps pressenti pour évoluer chez Toyota Wyścigi Gazoo WEC w tym roku wreszcie pozostanie WIĄZY. Po zeszłorocznych zawodach z Pierrem Thirietem i Mathiasem Beche na Oreca 05-Nissan of Thiriet w barwach TDS Racing, Japończycy dołączą do struktury G-Drive Racing, aktualnego mistrza, który w tym roku połączył siły z DragonSpeed.
Japoński kierowca będzie rywalizować u boku Memo Rojasa w bolidzie nr 07 Oreca 22, w dalszym ciągu korzystając ze wsparcia Toyoty. Podobnie jak w zeszłym roku Ryo Hirakawa ryzykuje, że nie będzie w stanie zdobyć tytułu, ponieważ jego zaangażowanie w Super GT powinno sprawić, że przegapi wydarzenia z serii czerwony Byk Ring (Austria) i Paul-Ricard (Var). Załogę uzupełni trzeci pilot posiadający poziom Silver.
„Naprawdę podobał mi się mój pierwszy sezon w ELMS. Fantastycznie było wygrywać wyścigi i walczyć o tytuł i mam nadzieję, że w 2017 roku będzie tak samo.”, skomentował Ryo Hirakawa, który może wziąć udział w 6 Hours of Spa i 24 godziny Le Mans na trzeciej Toyocie TS3 Hybrid.
„Dzięki podwoziu Oreca i obecności Ryo powinniśmy być w stanie powalczyć w tym sezonie o zwycięstwa i mistrzostwo ELMS– dodał Meksykanin. Chciałbym podziękować wszystkim moim sponsorom w tych trudnych czasach związanych z sytuacją gospodarczą w moim kraju. »
DragonSpeed wyjedzie także na kolejną Oreca 07 z numerem 21, na której pierwszym potwierdzonym kierowcą był Henrik Hedman. W WEC G-Drive Racing będzie kojarzone ze swoim starym rywalem TDS Racing.
Jacques’a-Armanda Dupuisa
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)