Oreca 05 z Thiriet należąca do TDS Racing prowadzona przez Thirieta-Beche-Hirakawę była nietykalna podczas 4-godzinnego wyścigu czerwony Byk Pierścień (Austria). Numer 46 francuskiej drużyny szybko zyskał przewagę nad rywalami i znalazł się poza zasięgiem konkurencji.
Podczas gdy zawodnicy Panis Barthez Compétition pokładali duże nadzieje w błyszczeniu z pole position Ligierem JS P2, Timothé Buret popełnił błąd w pierwszej godzinie i otrzymał przewagę za słabą pozycję na starcie. Numer 23 zajął dopiero siódme miejsce.
G-Drive Racing był jednym z pretendentów do zwycięstwa, ale Gibson 015S należący do Van der Garde-Tincknell-Dolan stracił kontakt z liderem wyścigu po powolnym przebiciu opony. LMP2 zarządzana przez Jota Sport zajęła dopiero trzecie miejsce za Eurasia Motorsport Oreca 05 z Gommendy-De Bruijn-Junjin ze względu na kontakt pod koniec imprezy z Pegasus Racing Morgan prowadzonym przez Rémy’ego Striebiga, który odszedł łeb w łeb.
SMP Racing znalazło się u stóp podium z BR01 Coletti-Leal-Wirtha, który mógł zająć miejsce na podium bez kontaktu zmuszającego Stefano Colettiego do zatrzymania się pod koniec zawodów. Algarve Pro Racing zamyka pierwszą piątkę z Ligierem JS P2 Munemann-Pizzitola-Hirschi pomimo dwóch kar. Ligier JS P2 z Greaves Motorsport z Berthon-Rojas-Canal zajął szóste miejsce.
W LMP3 to Duqueine Engineering miało zwyciężyć z numerem 19 w Lunardi-Hallyday-Droux przed numerem 2 w United Autosports prowadzonym przez Brundle-Guasch-England i powierzonym mu numerem 6 z 360 Racing Kaiser-Woodward-Swift. Jednak francuska drużyna straciła zwycięstwo po rzucie karnym na bolid nr 19 na torze Hallyday-Lunardi-Droux. LMP3, która miała zwyciężyć, została ukarana czterema sekundami kary za nieprzestrzeganie obowiązkowego minimalnego czasu w depot, co dało zwycięstwo w tej kategorii numer 2 niepokonanemu od początek sezonu. Francuski zespół utrzymał drugie miejsce w LMP3 zaledwie o sekundę przed zespołem 6 Racing z numerem 360 powierzonym firmie Woodward-Kaiser-Swift.
Ferrari JMW Motorsport należące do Butcher-Smith-Bertolini utrzymało prowadzenie w klasie GTE przez większą część wyścigu pomimo poślizgu Roberta Smitha. Podium jest zmonopolizowane przez samochody marki Maranello avec les F458 n°51 d’AF Corse (Perazzini-Cioci-Aguas) et n°56 d’AT Racing (Pier Guidi-Talkanitsa-Talkanitsa) complètent le podium après avoir profité des soucis rencontrés par Proton Competition sur ses deux Porsche.
Pełną relację z 4-godzinnego wyścigu Red Bull Ring znajdziesz w: WIĄZY, wyprodukowany przez naszego specjalnego korespondenta w Austrii, w numerze 2072 AUTOtygodniowo, dostępny jutro wieczorem w wersji cyfrowej, a od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)