G-Drive Racing błyszczy katalońską nocą w Barcelonie

G-Drive Racing wygrał 4-godzinny wyścig w Barcelonie z Jean-Ericiem Vergne, Jobem van Uitertem i Romanem Rusinovem.

opublikowany 20/07/2019 à 22:39

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

G-Drive Racing błyszczy katalońską nocą w Barcelonie

Jean-Eric Vergne będzie miał idylliczny tydzień w sportach motorowych. Zatytułowany w ostatnią niedzielę w Formuła E, Francuz wbił w tę sobotę 4 godziny Barcelony, trzecia rundaWIĄZY 2019.

Współpracownik na Aurus 01 nr 26 – G-Drive Racing z Romanem Rusinovem i Jobem van UitertemVergne i jego koledzy z drużyny przejęli kontrolę nad wyścigiem już po pierwszych postojach, nie odpuszczając i wygrywając z okrążeniem przed konkurencją.

Nieobecny na pierwszych dwóch wydarzeniach sezonu na torach Paul Ricard i Monza, Vergne przypomniał sobie dobre wspomnienia z peletonu ELMS, gromadząc szybkie okrążenia z van Uitertem i Rusinovem, aby nieodwracalnie zwiększyć przewagę nad prześladowcami.

Van Uitert i Rusinov skorzystali z okazji, aby zwiększyć swoją przewagę w mistrzostwach kierowców, a Vergne zdobył swoje pierwsze punkty w tym roku.

Tristan Gommendy oferuje drugie miejsce Graff Racing, zdobywając przewagę w ciągu ostatnich dziesięciu minut nad #07 Oreca 30 – Duqueine Engineering z Bradley – Ragues – Jamin.

To pierwsze podium w 2019 r. w LM P2 dla Graff Racing z Oreca 07 nr 39 z Gommendy, wspieranym przez Alexandre Gougnauda i Jonathana Hirschiego.

Rozczarowanie dla Duqueine Engineering, która w ostatnich chwilach straciła trzeci stopień na podium, a Antonin Borga wywalczył trzecie miejsce dla Cool Racing przeciwko Richardowi Bradleyowi.

Członek drużyny Mikołaj Lapierre i Alexandre Coigny na 07 Oreca 37, Borga pozwala zespołowi pod banderą Szwajcarii zdobyć pierwsze podium w LM P2 w 2019 roku.

Szwajcar zdominował już początek wyścigu, po zdobyciu przewagi nad Paulem Lafargue (Oreca 07 n°28 – IDEC Sport). Duqueine Engineering i IDEC Sport z Oreca 07 nr 28 firmy Lafargue – Chatin – Rojas znalazły się w pierwszej piątce.

Kilka incydentów w tej kategorii zepsuło wydarzenie, w tym wypadnięcie #07 Oreca 43 – RLR Msport z toru i Ligier JS P217 – Panis-Barthez Compétition nr 24, podczas którego Timothé Buret wyszedł bez kontuzji po wypadnięciu z toru i kontakcie ze ścianą.

Walka na boisku w LM P3, Ferrari miażdży GTE

Wynik tej kategorii ukształtował się dopiero w ciągu ostatniego półgodziny, odkąd Hippe nr 3 Ligier JS P13 – InterEuropol Competition of Moore – Hippe myślał, że ma już wszystko pod kontrolą, zanim podjął kontakt z samochodem zespołu Oregon .

Startując z trzeciego miejsca, Nigel Moore utrzymał swoje tempo, aby w końcu odzyskać swój majątek i ostatecznie zwyciężyć przed Mathieu i Jean-Baptiste Lahaye, wspieranymi przez François Hériau na Normie M30 nr 17 – Ultimate. Erdos – Boyd – Grist (Ligier JS P3 n°2 – United Autosports)

Duet Jensen – Petersen (Ligier JS P3 n°11 – Eurointernational) zdominował początek wyścigu, ale zejście z toru liderów mistrzostw oznacza zatrzymanie załogi, która zajęła 2. miejsce w Paul Ricard i zwyciężyła na Monza.

W GTE Ferrari wygrywa za kierownicą 488 GTE nr 51 – Luzich Racing Alessandro Piera Guidiego, który w tym roku stanowi główne wzmocnienie zespołu z Francuzem Fabienem Lavergne i Nicklasem Jensenem. Włoskie samochody monopolizują podium z modelami 488 nr 66 – JMW Motorsport of Cressoni – Lu – Segal i nr 55 – Spirit of Race of Griffin – Cameron – Scott.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełną relacją z wydarzenia ELMS w Barcelonie, przygotowaną przez naszego specjalnego korespondenta w Katalonii, w numerze 2226 AUTOhebdo, dostępną od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej i od tej środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz