Załoga, składająca się nadal ze Stéphane’a Sarrazina, Mikołaj Lapierre i Olivier Panis, zrobią wszystko, aby powtórzyć swój wyczyn w Portugalii i zapewnić sobie zwycięstwo na kolejnym spotkaniu na Węgrzech. Jeśli prototyp będzie miał przewagę nad konkurencją, węgierski tor z pewnością przyniesie niespodzianki w trakcie wyścigu, a kierowcy będą musieli przede wszystkim zadbać o to, aby bez żadnych incydentów dojechać do mety.
Ponieważ w wyścigach wytrzymałościowych nie zawsze nagradzany jest najszybszy samochód, zespół Oreca wie, że na Węgrzech wszystko jest jeszcze do zrobienia. „ Do testów podchodzimy jeden po drugim, z wielką determinacją, aby za każdym razem spróbować wygrać. „, skomentował dyrektor techniczny David Floury. „ Budapeszt z pewnością będzie wyścigiem pułapek: na tego typu torze prototypy silników benzynowych będą niebezpieczne. Ruch będzie duży, a tempo będzie wysokie, więc trzeba uważać, aby nie popełnić żadnego błędu. Od nas zależy osiągnięcie doskonałych wyników na wszystkich poziomach: kierowców i zespołu. »
Ponadto będzie to pierwszy raz, kiedy Oreca będzie rywalizować na Hungaroringu z Peugeot 908, ponieważ zespół nie wrócił na ten tor od czasu, gdy brał udział w GT. „ Nigdy nie jechaliśmy tam LMP1, a nasze ostatnie doświadczenia na tym torze sięgają czasów Vipera. », kontynuował dyrektor techniczny. „ Będziemy musieli ostrożnie zarządzać tym parametrem, ale możemy liczyć na doświadczenie naszych pilotów. Przyjrzeliśmy się także F1 z nieco większą uwagą niż zwykle! »
Ale jeśli wyścig w Portimao służył odzyskaniu pewności siebie, po korekcie Audi do 24 godziny Le Mans, Oreca będzie miała podwójny cel podczas rundy węgierskiej. „ Nasz licznik nie jest już pusty i oczywiście chcemy uzyskać taki sam wynik jak w Algarve » powiedział David Floury. „ Ale, jak powiedzieliśmy przed Portimao, chcemy również wykorzystać tę drugą część sezonu, aby przygotować się na to, co nadejdzie: Silverstone, gdzie po raz kolejny zmierzymy się z Audi, i bardziej ogólnie na rok 2011. Każdy wyścig jest okazją do kontynuacji nasze postępy, w tym szczegółowo. »
Niemniej jednak zwycięstwo na Węgrzech byłoby znaczące w bieżącym sezonie i zapewniło Stéphane'owi Sarrazinowi tytuł kierowców. „ Stéphane może zostać koronowany wieczorem w Budapeszcie, możemy skonsolidować przywództwo Peugeota na poziomie Producenta i odzyskać kontrolę wśród Zespołów », dodał Mąka. „ Ale do tego potrzebne jest zwycięstwo i to jest priorytet! »
Prezentację 1000 km Hungaroringu znajdziesz w swoim magazynie AUTOhebdo, dostępnym obecnie w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)