Carlin miał wystartować swoją Dallarą P217 podczas wyścigu 4 Hours of Le Castellet 19 lipca, ale ostatecznie brytyjski zespół pominie rundę otwierającą sezonu 2020WIĄZY. Organizatorzy mistrzostw EuropyWytrzymałość potwierdzili to, publikując tymczasową listę zgłoszeń, która obejmuje łącznie 37 samochodów i 103 kierowców.
Najlepsza kategoria LMP2 będzie najlepiej reprezentowana – 15 załóg zgłoszonych na trzech modelach: Oreca 07, Ligier JSP217 i Aurus 01 z G-Drive Racing. Idec ponownie postawi swój tytuł na szali, a Paul-Loup Chatin i Paul Lafargue ponownie spotkają się, aby współpracować z Richardem Bradleyem. Obecni mistrzowie zmierzą się ze swoim byłym partnerem Memo Rojasem, który będzie teraz grał w Dragonspeed obok Bena Hanleya i Ryana Cullena.
Na polu LMP3 pojawi się 12 samochodów, w tym 8 Ligierów JS P320 i 4 Duqueine M30-D08. Eurointernational będzie chciała zachować koronę, a Paolo Brajnik i Leonard Hoogenboom zdobądą nagrodę Michelin Le Mans Cup w 2018 roku. Aktualna drużyna mistrzów zmierzy się w szczególności ze swoim głównym przeciwnikiem, Interem Europol Competition, który zachował duet Moore-Hippe.
Siatkę uzupełni 10 GTE zgłoszonych u 3 producentów: Ferrari, Porsche et Aston Martin. Dempsey-Proton Racing będzie dążyć do zdobycia nowego tytułu swoim samochodem nr 911 77 RSR prowadzonym przez Rieda-Beretta-Picariello. Aston Martin wystawi Vantage z Dallą Laną-Laudą-Gunn przez pierwsze dwie rundy ELMS, aby przygotować się do jego wznowienia w WEC.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)