Nicolas Lapierre umieszcza Cool Racing na pole position na Monzy

Nicolas Lapierre oferuje swoje pierwsze pole position ELMS firmie Cool Racing po kwalifikacjach na Monzy.

opublikowany 11/05/2019 à 14:41

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Nicolas Lapierre umieszcza Cool Racing na pole position na Monzy

Mikołaj Lapierre zdobył pole position w 4-godzinnym wyścigu na Monzy, prowadząc bolid nr 07 Oreca 37 – Cool Racing. Francuz w butach LM P2 obutych w gumę Michelin swoje najlepsze okrążenie na autodromie Lombard ukończył w czasie 1 34 967, pozostając jedynym kierowcą poniżej 1 35 cali na okrążeniu.

Norman Nato, zastępując Jeana-Erica Vergne'a w samochodzie nr 01 Aurus 26 – G-Drive Racing, poniósł porażkę nieco ponad dwie dziesiąte sekundy i uplasował się na pozycji najlepszego kierowcy wyposażonego w opony Dunlop. Paul-Loup Chatin (Oreca 07 n°28 – IDEC Sport) dołącza do czołowej trójki, zaledwie tysięczną za Nato.

Najlepsza Dallara P217 nr 45 – Carlin, powierzona Benowi Barnicoatowi, zajęła 6. miejsce ze stratą sześciu dziesiątych, podczas gdy pierwszy Ligier JS P217, nr 22 – United Autosports Filipe Albuquerque, zajął 10. pozycję ze stratą ponad sekundy.

Sesja LM P2 została zneutralizowana 15 cali od flagi w szachownicę po wyjściu Nico Jamina (Oreca 07 nr 30 – Duqueine Engineering) przy wyjściu z wariantu Ascari. Francuskiemu kierowcy udało się wydostać ze swojego prototypu, a debaty nie zostały później wznowione, co potwierdziło pole position Cool Racing.

 

 

Kategoria LM P3 bardzo ożywiła walkę o pole position, a Lucas Légeret (Norma M30 n°19 – M Racing) ostatecznie zdobył pole position w 1'44″017, po tym jak jego poprzedni czas został odwołany z powodu przekroczenia limitów toru.

Légeret prowadzi do Colina Noble’a (Norma M30 nr 7 – Nielsen Racing) o 0, a Damiano Fioravantiego (Norma M207 nr 30 – Oregon Racing) o ponad trzy dziesiąte.

w GTE, Porsche signe le doublé grâce à Matteo Cairoli (Porsche 911 RSR n°77 – Dempsey-Proton Racing) auteur d’un meilleur temps en 1’46″351, 422 millièmes devant Jörg Bergmeister (Porsche 911 RSR n°56 – Team Project1).

Dwie niemieckie GTE w dużej mierze zdominowały sesję, odrzucając pierwszego ścigającego, czyli Ferrari 488 GTE nr 55 – Spirit of Race Matta Griffina ponad sekunda straty.

Klasyfikacja LM P2:

 

Klasyfikacja LM P3:

 

Ranking GTE:

 

Wyścig rozpocznie się jutro o 12:XNUMX czasu francuskiego.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz