Norman NATO daje pole position G-Drive

Zespół G-Drive Racing dobrze rozpoczyna sezon, zdobywając pole position w wyścigu 4-godzinnym w Le Castellet.

opublikowany 13/04/2019 à 13:52

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Norman NATO daje pole position G-Drive

Posiadacze tytułu, G-Drive Racing są faworytami do przejęcia i udowodnili to od samego początku dzisiaj w kwalifikacjach. Norman Nato sprawił, że zapomnieliśmy o nieobecności Jeana-Erica Vergne’a – zatrzymanego w Rzymie na okres Formuła E – zdobywając pole position dzięki wspaniałemu okrążeniu ukończonemu w czasie 1:50”052. Wystarczająco, aby zadowolić Aurusa, nowicjusza w przygodzie.

Francuz, który dzieli kierownicę Aurusa nr 01 z Romanem Rusinovem i Jobem van Uitertem, był o 26 przewagi nad IDEC Sport Oreca 0 z numerem 007 prowadzonym specjalnie na tę okazję przez Paula Loupa Chatina, który w zeszłym roku opanował sztukę kwalifikacji . Pojedynek Dunlopa z Michelin obecnie przebiega na korzyść tego pierwszego… nawet jeśli Bibendum zajmie miejsce w pierwszej piątce.

Niespodzianka w drugim rzędzie pola startowego w obecności Ligiera JS P217, numeru 32 drużyny United Autosports Alexa Brundle’a. Brytyjczyk będzie miał jutro u swego boku Mikołaj Lapierreco pokazuje, że w tym roku będziemy musieli liczyć na debiutujący w tej kategorii Cool Racing.

Bardzo solidny, Mathieu Lahaye zasłużył na zdobycie pole position w LM P3. Jednak kierowca Normy M30 z numerem 17 przegrał nieznacznie z Damiano Fioravantim (Oregon Team), któremu przyznano czas 1:49”686. Habowie potwierdzają jednak, że ich pracodawca Ultimate będzie w tym roku poważnym kandydatem do tytułu. Monopolizując najwyższą ćwiartkę kategorii, Norma może wywołać uśmiech.

En GTE, Matteo Cairoli offre la pole position à la Porsche 911 RSR n°77 du Dempsey-Proton Racing dans les dernières secondes, grâce à un tour bouclé en 1’52 »499. L’Italien a devancé de 0 »273 son compatriote Alessandro Pier Guidi, qui évolue au volant de la Ferrari 488 GTE nr 51 firmy Luzich Racing. Pierwszą trójkę uzupełnia Proton Competition 911 RSR nr 77 prowadzony podczas kwalifikacji przez Thomasa Preininga.

Dobry występ Michelle Gatting, piątej za kierownicą Ferrari 488 GTE nr 83 Kessel Racing, powierzonego w 100% żeńskiemu trio. Duńczyk w rzeczywistości stracił tylko 1”2 do znaku referencyjnego. Różnica, którą uważa za zbyt dużą, ale nie można zapominać, że jest to jej pierwszy występ w tej kategorii.

Rozpoczęcie 4-godzinnego wyścigu Le Castellet, otwierającego rundę europejską Le Mans Seria 2019, zostanie wygłoszona jutro o godzinie 12:30. Wydarzenie, które będzie można śledzić na żywo na AUTOhebdo.fr

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz