Klan Ligierów straci w swoim kontyngencie dwie jednostki WIĄZY 31 sierpnia o wznowienie kontynentalnych mistrzostw wytrzymałościowych. Firma Panis-Barthez Compétition, która do tej pory była w 100% lojalna wobec JS P217, będzie obsługiwać Oreca 07 dla załogi kierowanej przez Juliena Canala – René Bindera – Willa Stevensa.
Zespół Oliviera Panisa i Simona Abadie będzie jednak zawsze liczyć na Ligiera JS P217 dla trio Timothé Buret – Konstantin Tereschenko – Leonard Hoogenboom.
Kolejna zmiana podwozia, tym razem dla United Autosports. Zespół Richarda Deana i Zaka Browna po przejściu z Ligiera JS P217 na Oreca 07 na scenie WEC, podobnie potoczy się w przypadku duetu Phil Hanson – Filipe Albuquerque.
Dla reszty stawki 18 LM P2 na starcie, G-Drive Racing po raz kolejny będzie jednym z faworytów z Aurusem nr 01 26 Joba van Uiterta – Romana Rusinova – Jeana-Erica Vergne’a, rosyjskim prototypem posiadającym nałożone na Monzy i Barcelonie podczas dwóch ostatnich rund ELMS 2019.
Uważaj także na Cool Racing Mikołaj Lapierre – Antonin Borga – Alexandre Coigny, autorzy swojego pierwszego podium w Katalonii. Graff Racing również ma nadzieję wspiąć się na szczyt po zdobyciu drugiego miejsca w Hiszpanii z Tristanem Gommendym, Alexandre Cougnaudem i Jonathanem Hirschi.
Oczekuje się 14 LM P3 z liderem Inter Europol Competition w klasyfikacji generalnej, a także powrotem Yanna Ehrlachera do M Racing. W GTE na torze powinno być siedem samochodów.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)