Rebellion Racing na pole position w Estoril

Rebellion Racing zdobywa pole position w Estoril za kierownicą Toyoty nr 10 Lola B60/12 firmy Jani-Prost. Collard-Tinseau-Jousse umieszcza Pescarolo Judd nr 16 pomiędzy dwoma LMP1 szwajcarskiej drużyny.

opublikowany 24/09/2011 à 18:15

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Rebellion Racing na pole position w Estoril

Neela Janiego i Nicolasa Prost réalisent la pole sur le circuit d?Estoril après avoir réalisé un chrono de 1?30??118 à bord de la Lola B10/60 Coupé Toyota n°12. La voiture sœur n°13 de Boullion-Belicchi n?est que troisième, la Pescarolo Judd n°16 de Collard-Tinseau-Jousse s?étant intercalé entre les deux prototypes du Rebellion Racing sur la grille de départ.

Greaves Motorsport nadal dominuje w kategorii LMP2. Zytek Z11SN-Nissan nr 41 z Kimber-Smith-Ojjeh-Lombard uzyskał najlepszy czas w kategorii w 1:31, wyprzedzając HPD ARX-8d nr 01 ze Strakka Racing prowadzonego przez Leventis-Watts-Kane. Oreca 42-Nissan z TDS Racing (Beche-Thiriet-Firth) jest trzecia przed Orecą z Boutsen Energy Racing (Kraihamer-Ebbesvik).

Bell-Walker przejmuje prowadzenie w GTE Pro za kierownicą Ferrari F458 Italia du JMW Motorsport. La n°66 partira devant la F458 d?AF Corse qui est pilotée par Gianmaria-Bruni. La deuxième ligne de la catégorie est occupée par les Porsche 911 RSR de Felbermayr Proton et du Prospeed Competition, la n°77 de Lieb-Lietz devançant la n°75 de Goossens-Holzer.

Pole position w tej kategorii zdobył motocykl Neil Garner Motorsport FLM z numerem 92 (Hartshorne-Kapadia-Graves). Porsche 911 nr 67 d?IMSA Wydajność Matmuta z Narac-Armindo nadal dominuje w GTE Am.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz