Droga do Le Mans-C2: DKR Engineering sprawia, że ​​to się dzieje

Niezadowolona wczoraj z wyścigu 1 firma DKR Engineering podniosła poprzeczkę w wyścigu 2 w Le Mans w tę sobotę, powierzając Normę M30 duetowi Glorieux - Toril.

opublikowany 17/06/2017 à 12:36

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Droga do Le Mans-C2: DKR Engineering sprawia, że ​​to się dzieje

Dwubiegunowe pole position zdobyte w kwalifikacjach zostało ostatecznie wykorzystane w tę sobotę dla Jeana Glorieux i Alexandra Torila, mieszkańców Normy M30 nr 3 firmy DKR Engineering.

Jean Glorieux kontrolował pierwszą część wyścigu, po czym tuż przed zmianą kierowcy spadł na 4. miejsce, oferując tym samym przywództwo czwartkowemu zwycięzcy Johnowi Falbowi, powiązanemu z Seanem Rayhallem w numer 3 United Autosports Ligier JS P2.

Jeśli Falb, Glorieux i Dons (Ligier JS P3 n°87 RLR MSport) powrócą do boksów pod koniec 4. okrążenia, Lucas Légeret, zgłoszony w Ligier JS P3 n°11 Duqueine Engineering) będzie kontynuował swój wysiłek, podobnie jak Antonin Borga (Ligier JS P3 nr 10 Duqueine Engineering). Dwa samochody z obiektu Gard w końcu zatrzymały się kilka minut później.

Toril kończy w wielkim stylu

Po zmianie kierowcy Alexander Toril odzyska dowództwo na Normie M30 nr 3 i powiększy przewagę nad swoim najbliższym prześladowcą Seanem Rayhallem, po czym zwycięży z 17-calową przewagą pod flagą w szachownicę. Colin Noble i Anthony Wells (nr 3 Nielsen Racing Ligier JS P79), niegdyś walczący o podium, nie byli w stanie ukończyć wyścigu po tym, jak Nobel obrócił się na samym końcu wyścigu za zakrętem Tertre Rouge. Yann Ehrlacher i Erwin Creed (Norma M30 nr 19 Muller Racing) uzupełniają LM P3 i ogólne podium po zdobyciu przewagi nad nr 3 Graff Racing Ligier JS P65 z Chila – Carde.

 

 

IMSA blisko sukcesu, Aston Martin podwoić zakład

Le début de course en GT3 a vu la domination de l’Aston Martin Vantage V12 n°97 TF Sport d’Ahmad Al-Harthy, parti depuis la pole, mais c’est bien IMSA Performance et la Porsche 911 GT3 R n°76 du tandem Narac – Cornac qui semblait en mesure de s’imposer sur cette seconde confrontation. 

Startując jako drugi za brytyjskim GT3 po zmianie kierowcy, Narac przejął kontrolę nad wyścigiem, ale 3-calowa kara stop&go za nieprzestrzeganie limitu czasu podczas przejazdu do boksów uderzyła w Porsche z Rouen.

Tom Jackson nie prosił o wiele i skorzystał z okazji, aby odnieść drugi sukces w dwóch wyścigach dla TF Sport. Tam McLaren Na podium stanęli 650S GT3 nr 24 Garage 59 firmy Tappy – Benham oraz Lamborghini Huracan GT3 nr 8 SVC Sport Management z Mézard – Hiesse.

Ranking wkrótce

Relację z Drogi do Le Mans znajdziesz w naszym wydaniu specjalnym 24 godziny Le Mans, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej i od tej środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz