Czekaliśmy Nycka de Vriesa i G-Drive Racing, mieliśmy United Autosports i Filipe Albuquerque. Lider mistrzostw Portugalczyk pokonał swojego holenderskiego rywala zaledwie o 0, choć od początku tygodnia był nietykalny.
Oreca 07 nr 22, która została niedawnym zwycięzcą kategorii 24 godziny Le Mans dzielony z Philem Hansonem wystartuje zatem jutro z pole position, jadąc obok niego w pierwszym rzędzie Aurusem nr 01 26 Romana Rusinova-Mikkela Jensena-Nycka de Vriesa. Przypominamy, że para Albuquerque-Hanson, mająca już 30 punktów przewagi nad trio Alex Brundle-Job van Uitert-Will Owen, jutro może sięgnąć po koronę.
Pierwszą piątkę tych kwalifikacji uzupełniają Duqueine Team (Konstantin Terschenko-Tristan Gommendy-Jonathan Hirschi), Cool Racing (Mikołaj Lapierre-Antonin Borga-Alex Coigny) i drugi samochód od United Autosports (Brundle-Owen-Van Uitert).
Jak to często bywa, United Autosports zaliczyło podwójny cios dzięki Wayne'owi Boydowi, benchmarkowi LM P3, w 1'43"017 w numerze 320 Ligier JS P2. Brytyjczyk wyprzedził innego Ligiera o 0”3 – numer 15 w RLR MSport w rękach Malthe Jacobsen – i o 0”4 najlepszego Duqueine D08, czyli numer 4 w DKR Engineering zdobyty dziś po południu przez Laurentsa Hörra.
Wreszcie w GTE Andre Piccini zdołał pokonać Richarda Lietza. Dzięki okrążeniu ukończonemu w czasie 1:46”113 Włoch zajął czołowe miejsce Ferrari 488 GTE Evo n°60 d’Iron Lynx en pole position, en devançant de 0 »3 l’Autrichien, inscrit sur la Porsche n°93 de Proton Competition. L’écurie allemande, qui place sa deuxième 911 RSR, la n°77, au troisième rang de la catégorie.
4-godzinny wyścig na Monzy rozpocznie się jutro o 11:XNUMX i będzie widoczny na AUTOhebdo.fr
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)