Długo wierzyliśmy, że G-Drive Racing będzie w stanie położyć kres bezczelnej dominacji United Autosports w sezonie 2020.WIĄZY. Jednak cztery minuty po objęciu prowadzenia w wyścigu ze szkodą dla Filipe Albuquerque i trzy minuty po uznaniu, że tor jest mokry, Mikkel Jensen popełnił błąd, a do wyścigu pozostało 55 minut.
Znakomity jak dotąd Duńczyk położył kres nadziejom na zwycięstwo Aurusa 01 nr 26 i jego kolegi z drużyny Romana Rusinova. To dobrodziejstwo dla United Autosports, które odniosło drugi sukces z rzędu, tym razem dzięki numerowi 07 Oreca 22 Filipe Albuquerque-Philowi Hansonowi.
Pod szachownicą Portugalka i jej brytyjski pomocnik są prawie minutę przed Oreca 07 z numerem 39 w Graff, który mści się na przeznaczeniu po utracie drugiego miejsca na zielonym dywanie pod koniec 4-godzinnego wyścigu. du Castellet . Na ostatnich okrążeniach Thomas Laurent – który współpracuje z Alexem Cougnaudem i Jamesem Allenem – bohatersko stawiał opór pomimo umierających opon po powrocie Willa Stevensa (Panis Racing) i Tristana Gommendy’ego (Duqueine Team).
Ten ostatni, który właśnie ukradł swojemu brytyjskiemu rywalowi 3. miejsce, na kilkadziesiąt metrów przed metą wpadł w poślizg po przebiciu prawego tyłu. W ten sposób Panis Racing i jej trio Julien Canal-Nico Jamin-Will Sevens odzyskały jednak zasłużone trzecie miejsce.
Pierwszą piątkę uzupełnia Duqueine Team (Tristan Gommendy-Konstantin Terschenko-Jonathan Hirschi), a drugą 07 z United Autosports. Dobrze rozpoczęty, ten ostatni został zatrzymany po tym, jak Will Owen wysłał nieszczęsnego Claudiego Schiavoniego, zarejestrowanego na Ferrari 488 GTE Evo nr 60 od Iron Lynx.
W LM P3 zawodnik walczący o zwycięstwo został strącony na spalonym już na pierwszych okrążeniach wyścigu, Ligier JS P320 n°13 z Inter Europol Competition powierzony Nigelowi Moore-Martinowi Hippe, który finiszował w stosach opon, załadowany przez Duqueine D08 n° 10 Nielsen Racing w trudnej sytuacji.
Zwycięstwo, podobnie jak w Castellet, przypadło JS P320 nr 2 Wayne’a Boyda, Toma Gamble’a i Roberta Wheldona, co dopełnia triumf United Autosports. W 100% brytyjskie trio poprzedza D08 nr 7 zgłoszone przez Nielsen Racing dla Anthony'ego Wellsa-Colina Noble'a oraz Eurointernational JS P320 nr 11 prowadzony przez Thomasa Erdosa-Niko Kari-Andreasa Laskaratosa.
Enfin, en GTE, la Porsche 911 RSR n°77 du Proton Competition est partie en tête-à-queue à 59′ du but alors qu’elle était confortablement installée aux commandes de sa classe. Alessio Picariello, alors au volant, aurait été victime d’une crevaison.
Kessel Racing skorzystał z okazji i odniósł zwycięstwo dzięki Ferrari 488 GTE Evo nr 74 Davida Perela-Marcosa Gomesa-Michaela Broniszewskiego. Szwajcarski podmiot poprzedza przybycie kolejnego Ferrari, nr 88 wystawionego przez AF Corse dla François Perrodo-Emmanuela Collarda-Harrisona Neweya, który nie uczestniczy w całej kampanii, podobnie jakAston Martin Vantage AMR nr 98 Paula Dalla Lana-Augusto Farfus-Mathias Lauda, trzeci tego popołudnia.
Następna runda ELMS zaplanowana jest na 29 sierpnia w Le Castellet.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)