Kamui Kobayashi daje Wayne'owi Taylor Racing prowadzenie w wyścigu Roar

Dzięki czasowi wyznaczonemu przez Kamui Kobayashiego, Wayne Taylor Racing i Cadillac DPi-VR nr 10 zakończyli pierwszy dzień testów Roar Before the Rolex 24 z przodu w Daytona.

opublikowany 05/01/2019 à 10:40

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Kamui Kobayashi daje Wayne'owi Taylor Racing prowadzenie w wyścigu Roar

Nie mniej niż 150 kierowców pojawiło się wczoraj na torze Daytona (Floryda) podczas pierwszego dnia testów modelu Ryk przed Rolexem 24, próba generalna przed rozpoczęciem sezonu 2019IMSA, zaplanowanego na 26–27 stycznia w ramach podwójnego tournée tradycyjnie otwierającego kampanię amerykańską.

I jeśli zespół Mazda Joest uderzył pierwszy w pierwszej sesji, a Oliver Jarvis umieścił RT24-P z numerem 77, a na czele stanęli René Rast, Timo Berhnard i Tristan Nunez, w końcu był to sukces. Kamui Kobayashi, dopasowane do Cadillac DPi-VR nr 10 – Wayne Taylor Racing z Fernando Alonso, Jordan Taylor i Renger van der Zande, którzy ustanowili najlepszy czas dnia.

Pilot z Toyota Wyścigi Gazoo WEC zapięł się jego referencyjne okrążenie w 1'36″596 w drugiej sesji pokonując dwie Mazdy RT24-P nr 55 (Bomarito – Pla – Tincknell) i nr 77 o 0″008 i 0″242.

Juncos Racing zajmuje czwarte miejsce za kierownicą Cadillaca DPi-VR nr 50 Binder – Owen – Canapino – Kaiser i wyprzedza pierwszego DPi zespołu Acura Team Penske, otoczonego przez numer 7 i powierzonego trio Castroneves –Ricky Taylor – Rossi.

Następnie dwa Cadillaki DPi-VR nr 31 (Curran – Nasr – Derani) i nr 5 (Barbosa – Fittipaldi – Conway – Albuquerque) od Action Express Racing i Nissan DPi – CORE Autosport od Loic Duval, Romaina Dumasa, Jona Bennetta i Colina Brauna. Tristan Vautier (Cadillac DPi-VR nr 85 – JDC-Miller) i Simona Pagenauda (Acura Team Penske) również znajduje się w pierwszej dziesiątce.

w GTLM, Porsche avait dominé la première séance avec les deux 911 RSR n°911 (Pilet – Makowiecki – Tandy) et n°912 (Jaminet – Bamber) (Laurens Vanthoor étant excusé sur la n°912 pour cause de naissance de son enfant), mais c’est bien Ferrari oraz Risi Competitionizione, które osiągnęły najlepszy skumulowany wynik.

Davide Rigon (autor najlepszego czasu w 1'44″718) i Miguel Molina poprzedzają Forda GT nr 67 firmy Dixon – Briscoe – Westbrook i Corvette C7.R nr 3 firmy Magnussen – Garcia – Rockenfeller.

W kategorii GTD zaprezentowano Mercedes-AMG GT3 nr 33 – Riley Motorsports Bleekemolen – Fraga – Stolz – Keating był najszybszy podczas dwóch sesji, co było najlepszym czasem w historii Jeroen Bleekemolen w 1’46″452.

Próby rankingowe 1

Próby rankingowe 2

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz