Niespodzianka Acury

Wbrew wszelkim oczekiwaniom Scott Dixon w tarapatach zapewnił Acura z zespołu De Ferran Motorsports pole position w 12-godzinnym wyścigu w Sebring i zdeklasował diesle Peugeota i Audi.

opublikowany 22/03/2009 à 14:38

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Niespodzianka Acury

Spodziewaliśmy się pojedynku Audi z Peugeot, ale ostatecznie to Acura zdobyła pole position po licznych próbach pod koniec sesji. Rzeczywiście, zupełnie nowy ARX-02A był najszybszy w kwalifikacjach, dzięki doskonałemu czasowi Scotta Dixona w ostatniej minucie testu. Należy jednak podkreślić, że modele R15 i 908 zadowoliły się znacznie mniejszą liczbą okrążeń, aby zachować świeże opony na początku zawodów. Oczywiście Audi i Peugeot nadal na razie ukrywają swoją grę?

W każdym razie jedno jest pewne, pięć wiodących samochodów do końca traci mniej niż trzy dziesiąte sekundy, co zapewnia nam wspaniałe widowisko na początku 12-godzinnego wyścigu w Sebring.

Audi nr 2 (Capello/Kristensen/McNish) wystartuje z drugiej pozycji na starcie, przed Peugeotem nr 7 (Minassian/Lamy/Klien), który stracił czas z powodu korkociągu. . Audi nr 1 (Luhr/Rockenfeller/Werner) wystartuje z czwartej pozycji, przed Peugeotem nr 8 (Sarrazin/Montagny/Bourdais). Wreszcie druga Acura LMP1, należąca do Highcroft Racing (Brabham/Sharp/Franchitti), będzie szósta na starcie.

Jeśli chodzi o LMP2, bitwa pomiędzy jedyną Acurą nadal obecną w tej kategorii, Fernandez Racing, a Lolą-Mazdami Dyson Racing dobiegła końca. Za kierownicą ARX-01B Adrian Fernandez wyprzedza dwie Lole-Mazdy o ponad pół sekundy, co stanowi dowód, że Lola i MazdaSpeed ​​​​wciąż mają nad czym pracować, aby skorygować deficyt w czystych osiągach. .

W GT1 Brytyjczyk Oliver Gavin spisał się lepiej niż Jan Magnussen w tradycyjnym pojedynku pomiędzy dwiema Corvettami, pokonując go ostatecznie trzema dziesiątymi. Po stronie GT2 Porsche podpisuje kontrakt z Farnbacherem-Lolesem i jego specjalistą ds. kwalifikacji Dirkiem Wernerem oraz Latającym Jaszczurem, któremu udało się przeciwstawić się Ferrari Advanced Engineering pod przewodnictwem znakomitego Gimmi Bruni.

Dalej zaskakujący Ford GT-R z Robertson Racing zajął piąte miejsce, przed Panozem z Team PTG oraz BMW M3 z numerem 90, co było raczej rozczarowujące. Żmija z grupy Primetime Race, theAston Martin z Drayson Racing i Porsche nr 18 z VICI Racing uzupełniają pierwszą dziesiątkę.

Rozpoczęcie 12-godzinnego wyścigu w Sebring nastąpi w najbliższą sobotę o 15:30 czasu francuskiego.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz